View Single Post
      06-14-2010, 11:59 AM   #2313
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Sjovt at du nævner 997 S - sikker på at den er en del hurtigere omkring hjørnerne på banen, men jeg havde igår fornøjelsen at banke een 3 gange fra 0-200km/t. Det kan selvfølgelig være chaufføren for mig er det rimeligt simpelt - Jeg kører med DKG (383hk & 525nm)

Når det kommer til mine fantastiske Bridgestone RFT gadedæk prøver jeg faktisk at høvle dem af så hurtigt som muligt så jeg kan få sat nogle non-RFT Conti 5P på. Hvad tænkte BMW da de besluttede sig for at montere Run-Flats
LOL, jeg ved lige præcis hvad du mener. Især når det går opad er de nemme at give en lang næse. Har selv lavet tricket med en i Sverige, selv om jeg havde 4 personer i bilen, det var dog "kun" en Carrera 3,8, ikke en S. Men i sving kan man godt opgi' alt om at hænge på, især på RFT dækkene, de føles simpelthen livsfarlige når man virkeligt giver den gas i svingene, hvis man f.eks. lige rammer et brønddæksel. Første gang man prøver det er man ved at skide i bukserne LOL

Det eneste sådan en 335i mangler (når man har chippet den) er altså et spær på baghjulene, for pokker den brænder dæk af i snævre kurver
Appreciate 0