View Single Post
      06-16-2010, 05:56 AM   #2321
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Jammen - det er der en løsning på Jeg overvejer i øjeblikket at sætte et Quaife LSD på. Jeg har set det nævnt flere gange her på forumet med fine kommentarer og er i gang med at undersøge. Check http://www.birdsauto.com/content/col...9233928337.pdf
eller gå på Birds website www.birdsauto.com - der er også en video. Eneste ulempe er at de kun kan montere i England, men så må man jo lave en tur ud af det
Ja det har jeg også overvejet. Faktisk overvejede jeg det også i stedet for tuning i sin tid, simpelthen fordi den har så meget moment (også standard) ved lave omdrejninger at den gule lampe blinker konstant. Min 325'er føltes hurtigere rundt om hjørnerne fordi man kunne give den fuld klampe med mindre det var vådt. Jeg kører altid med DTC nu for at tillade lidt ekstra spin, så det i det mindste bare er lampen der blinker og bremserne ikke slides så meget, men det koster lidt ekstra dæk. På den anden side skal mine bagbremser snart skiftes (formentlig bl.a. pga antispin), og jeg har ikke engang rundet de 50k endnu. Der er 80k tilbage i mine forbremser, så det er ikke fordi jeg kører som en idiot (hele tiden)
Appreciate 0