View Single Post
      06-18-2010, 12:46 AM   #2331
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Det er også dét jeg har hørt. Har ikke haft min på rullefelt endnu, men det kommer den snart, så kan jeg fortælle hvad den har.

Og nu skal min i øvrigt ind til BMW med en fejl på den elektroniske ratlås, så jeg håber bare noget nyt software eller elektronik kan klare det, ellers kan jeg risikere at skulle have en ny ratstamme, og jeg har ikke garanti mere....
Det problem har jeg også haft med min.... Det skete hver dag i periode at jeg ikke kunne starte bilen da den ikke vil slå ratlåsen fra...

Tog bilen til Terminalen i Egå, Århus, for at høre hvad det var for noget - havde også hørt det med en ny ratstamme. Værkføren der ude, spurtge om jeg tit kørte korte ture - hvilket jeg gør idet jeg kun bruger bilen til og fra job. Alt andet kørsel foregår i konens
Han mente at så kunne mit problem ligge i keyfob´en eller hvad den nu hedder. At der simpelthen var for lidt støm på den. At den aldrig blev ladet helt op under kørsel. Tog så en tur til tyskland, så den også lige kunne blive luftet lidt Og har aldrig haft problemet siden... Så var heldig denne gang
__________________
05´ BMW E90 325i JB | BBS LM 8.5X19 ET29 Front, ET27 Rear | H&R Sport | Koni Sport | Blacklines | BMW Performance Grill | Mtec Super White Halogen Fogs | OEM M-Tech steeringwheel | OEM M-Tech gearshift knob | OEM M-Tech handbrake handle | OEM manuel leather sportseats, now fully functional | OEM BMW Performance short shift | Rear output power | Complete LED interior lights
Appreciate 0