View Single Post
      06-18-2010, 01:10 AM   #2332
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Det problem har jeg også haft med min.... Det skete hver dag i periode at jeg ikke kunne starte bilen da den ikke vil slå ratlåsen fra...

Tog bilen til Terminalen i Egå, Århus, for at høre hvad det var for noget - havde også hørt det med en ny ratstamme. Værkføren der ude, spurtge om jeg tit kørte korte ture - hvilket jeg gør idet jeg kun bruger bilen til og fra job. Alt andet kørsel foregår i konens
Han mente at så kunne mit problem ligge i keyfob´en eller hvad den nu hedder. At der simpelthen var for lidt støm på den. At den aldrig blev ladet helt op under kørsel. Tog så en tur til tyskland, så den også lige kunne blive luftet lidt Og har aldrig haft problemet siden... Så var heldig denne gang
Jeg håber du har ret, det startede nemlig da jeg begyndte at bruge reservenøglen som jeg ellers ikke bruger, faktisk fordi jeg ville lade den op på en tur til Jylland. For pokker jeg håber det er det, for de fleste af mine køreture er også ret korte (8-10 km). Nå, jeg skal have det checket på onsdag, så jeg krydser fingre
Appreciate 0