View Single Post
      11-12-2015, 03:58 AM   #4653
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Krelle View Post
Ser sgu godt ud!
Har du udpræget turbo tøven?
Øsen har da vist været længe ude af drift, eller hva'?
Fik du nogle indrømmelser fra Rob eller er du bare videre og har nedkaldt en Fatwa over fjolset??
Glæder mig til at se nogle nye data fra Racologic'en.
/Krelle
Njah, ikke udpræget tøven, men jeg oplever det som om de ikke spooler helt så hurtigt som Robs seneste med alle mods. Men, nej, jeg synes ikke de er langsomme til at booste. Nu er der jo næsten heller ingen modstand med TFT indtaget.

Jeg har droppet Rob. Jeg har ikke skrevet til ham igen, og jeg køber ikke noget af ham mere. Jeg ved at Jacob fik byttet sine turboer hos ham, og synes han har været fair, personligt synes jeg Rob var en idiot, og havde alt for travlt med at påpege alt muligt andet der kunne være galt. Min bil ryger ikke mere. Det VAR turboerne.

Håber på lidt tørvejr snart, men jeg kommer ikke til at fyre den max af før jeg har fået gjort noget ved den lavtrykspumpe.... AFR på 14 ved fuld last og 6-7000 omdr. er ikke sundt....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0