View Single Post
      01-29-2009, 04:39 PM   #1537
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
De siger så meget!

jeg skal have en! om jeg så skal stille op i folketinget for det eller gå i krig :P

Det er kun fordi Danmark vil stå i spidsen for klima topmødet i år! Hvorfor skal danmark slikke så meget røv
Danske politikere er nogle narrehatte! De kan aldrig finde på en skid selv. Jeg har haft en dialog omkring miljøzoner i større byer og opfordrede til at der blev stillet krav udover de 3500 kg som nu gælder i Kbh. Svaret fra ministeren var et EU er på vej. Jo, jo, vi kan bare vente på EU, vi skal da endelig ikke gøre noget selv. Nu læste jeg så den anden dag at alle Taxaer skal have partikkelfilter fra år 2012 eller noget i den retning! Mig bekendt er de fleste Taxaer mercedes og de har ikke kunnet fås uden partikkelfilter de sidste 4 år.
Men at investere i udvikling af nye enerkilder, næ nej, det vil man ikke. Vi skal bar alle køre på el, men hvor skal det komme fra? Hvis man skal køre på el i DK skal kapaciteten udvides med 50% og vi har ikke noget alternativ til fosile brændstoffer på nuværende tidspunkt, det kalder jeg kortsigtet planlægning. Lorteland! Nå, vær glad hvis du kan få en M3 til en ordenlig pris mens alle andre (undtagen jeg) går over til at køre på el fremstillet af kul eller olie med en virkningsgrad på max 20% jeg undrer mig over at man kan være så blåøjet! jeg tror vi skal til at lave "politikervittigheder" i stedet for "blondinevittigheder" for de er da dummere end almindelig havejord!
Appreciate 0