View Single Post
      06-16-2008, 06:44 AM   #288
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Jeg er så heldig at være ejer af det handels og ingeniør firma jeg "arbejder" i. Vi henter laver produktions ordre og Outsourcing af produktion. Primært til Kina. Kører på 13 år nu. Er ellers Datanom men &#"%€"#€% hvor var det kedeligt.
Regel 1. i virksomheden: det skal væe sjovt at gå på arbejde.

Er 45 år men er aldrig kommet mig over min 18 års fødselsdag.

Exo - hvordan har du fået penge til den BMW. Er det det IT halløj? Da vi snakke sammen i vinter havde du ikke nogen. Men så har du været ude og handle kan jeg forstå.
kan vi ikke mødes og sparke dæk?
I øvrigt drenge - lad os lave et arrangement. Vi er sikkert alle sammen nogen røvhuller men lad det komme an på en prøve.
IT-firmaet har jeg haft i noget tid, siden jeg var 17, men der skulle arbejdes lidt før jeg kunne købe en bmw....

-Ja jeg har været ude og handle ja , for jeg havde ikke nogle dengang vi første gang skrev på forummet sammen (der kørte jeg rundt i min fars). Men så besluttede jeg mig for at købe en til mig selv også, da mit firma begyndte at give gode resultater

jeg overvejer at skifte bilen ud næste sommer...jeg ved ikke hvilken bmw det bliver, men der kommer mindst en 3.0i motor i den(håber på en 335i)

Grunden til at jeg har råd til det er fordi jeg ikke har nogle udgifter (bor hos mine forældre) og den eneste grund til jeg faktisk startede firmaet er at jeg skulle have nogle fede biler og pengene skulle jo komme fra et sted

Det lyder som en god ide chunga, men har pt. læseferie og læser 24/7 men det er overstået på fredag....så kunne det være at man skulle aftale noget...
Appreciate 0