View Single Post
      11-05-2008, 05:10 PM   #1055
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Nej - se lige dem der tester biler. De er jo begejstrede for alt muligt lort - og så er de flest gamle mænd. Hvis de endelig har en rigtig alder kommer de jo kørende i en skoda felicia til "testen".
Deres reference er forkert og de bliver nemme at begejstre. De har jo heller ikke prøvet at vokse med deres BMW. Min erfaring er at den bliver bedre og bedre. Jeg tænker også tilbage til mit første besøg hos BMW. Jeg satte mig ind i en 3´er og tænkte bare - fuck den er da kedelig - men hey - kopholder er standard.
Jeg havde bare set den som folder i Børsen hvor der var et meget stort billede af den fra siden og det brændte sig bare fast i mig. Meget meget smuk bil.

Jeg satte mig ind i den nye Mondeo i Bella Center da der var biludstilling. Det første der falder i øjnene er den ufattelige dårlige kvalitet på alt. Plastik der ikke engang seriøst kunne sælges forarbejdet i fætter BR.
Men vi kan jo bare reelt være ligeglade og bare nyde vores vogn.
Hører også mange kommentarer fra kollegaer og venner som:
det er bare blikket der er bukket anderledes -
alle biler er ens i dag -
du betaler mere for mærket -
du har sikkert en lille pik -
lefler du for perkerne (sorry exo) -
den vogn har ingen præstige mere -
hvorfor skal du blære dig sådan, kan du godt lide folk glor på dig.
haha - jeg har hørt det hele.

Men who cares. Livet er nice og skal nydes.
Jep, jeg er helt enig. Livet er for kort til klamme familieøser, med tarveligt plastic i kabinen - koste hvad det vil!

Jeg har sgu heller ikke problemer med folks BMW fordomme. Lidt mere "gangsta" end f.eks Audi, som bare signalerer sat familiefar med friværdi på vej til golfbanen he he.......iøvrigt har jeg købt min BMW, fordi jeg kan li' at køre i den, ikke for at imponere naboen. Her i Sverige er biler iøvrigt også så billige, at der skal mere end en E9X til, for at få folk til at løfte øjenbrynene.
Appreciate 0