View Single Post
      01-04-2009, 09:24 PM   #1325
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Jollerbarn jeg overvejer selv at tage på en rigtig hyggeferie i miami...

Det er første gang jeg skal til Miami og jeg tænkte på om du havde erfaring med hvor mna booker et godt hotel og evt. kan leje en bil....

Eller andre ting som du har oplevet.....

Det kunne være fedt at vide hvad der ventede en dernede....og hvad man evt. kunne lave
Hep,

Jeg bor hos venner herovre, så jeg vil lige stille dine spørgsmål i morgen. Umiddelbart vil jeg sige, at så længe du er indenfor køreafstand af South Beach er du godt på vej. Der er hav/vandudsigt fra stort set alle høje bygninger i Miami, da byen er designet omkring det.

Der er masser af ting at lave. Vi har bla. været ude på airboat tur i Everglades, hvilket var en ret fed oplevelse. Udover det har vi været ude og sejle i en vens meget lækre Sessa motorbåd: http://www.sessamarine.com/_vti_g2_m...try_19_.sphtml
Det var rigtig fedt, da man kan sejle til rigtig mange gode spise- og oplevelsessteder. Byen er også sådan indrettet, at man kan cruise rundt i kanaler inde i selve byen. Vi så også delfiner og badede ud for Miami Beach.

Shopping på Lincoln er meget godt, og der er i ægte amerikansk stil også store gode malls som har masser af gode sager.

Car rental.. her er et bud (bemærk at priserne i disse krisedage i US kan diskuteres _kraftigt_ ned):
http://www.tolsyluxurycars.com/conve...ar-rentals.htm

Til slut vil jeg sige, at Miami klart er et af mine favoritsteder i US. Jeg har været i alle større byer på vestkysten, og indtil videre rangerer Seattle (pga. epic sushi) og Miami højest på listen. Jeg vil mene, at Miami er væsentligt federe end både Los Angeles, SF og også Las Vegas. Det er meget mere tilgængeligt og lækkert end det er i alt for flashy (og alt for varme(!)) Las Vegas.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0