View Single Post
      05-13-2008, 11:26 AM   #29
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Vi valgte en rød læderkabine denne gang, vi havde sort læder i den sidste E46 (som var sort metal) og ville gerne prøve noget nyt.
Undervognen er blevet et blandingsprodukt. jeg havde for år tilbage en E30 med fabriksmonteret M undervogn men synes at den var for blød og har siden selv eksperimenteret indtil jeg var tilfreds. Min E90 er monteret med Bilstein B8 dæmpere, Eibach pro fjedre og H&R krængningsstabilisatorer og nu virker den til mit behov (kørte kort med Bilstein fjedre men de var for hårde til almindelig landevej, det gik ud over vejgrebet på bakkede snoede veje). Derudover kører jeg på Michelin PS2 henholdsvis 235-35-19 for og 275-30-19 bag.
Jeg er ved at udskifte min nuværende E46 med en ny E90'er og har noget svært ved at beslutte hvilke fælge og dæk der skal på. Jeg svinger som et pendul på steroider mellem 18" og 19" og er ved at blive vanvittig af det

Jeg har foreløbig besluttet en M undervogn og hælder p.t. nok mest til 18" pga. komforten, fordi jeg er bange for at 19" bliver for hård. Tager jeg fejl? Jeg vil helst have BMW's originale 269 eller 220M fælge på - men de fås kun i 19", så måske skal det være det afgørende...

19" med 275/30 bag lyder som en forrygende flot størrelse. Hvilke fælge har du på? Er den sænket mere end de 15mm som M undervognen giver? Har du evt. billeder af den?

På forhånd tak.
Appreciate 0