View Single Post
      09-12-2013, 03:08 AM   #3897
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
No problem. Jeg var faktisk igennem Sønderborg i lørdags på min "break in the clutch" tur, men der havde jeg fruen med og bagagerummet fyldt med sodavand mm.
ØV du ville ellers have været mere end velkommen

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ærligt talt, så er snakken om det larmende/raslende svinghjul stærkt overdrevet. Ja, det snakker når man holder stille i frigear og har sluppet koblingen. Ellers hører man det bare ikke. Jeg har selv været tilbageholdende pga denne faktor, men efter 20.000 km med dual masse svinghjulet og HPF Stage 2 koblingen, så er denne løsning simpelthen længder bedre.

Og for første gang med RB turboerne kan jeg uden problemer få sat ordentligt af i 1. og 2. gear. Og så tager den omdrejninger som aldrig før.

I forhold til "misfire", så har jeg egentlig ikke haft de store problemer. Jeg har haft lidt timings korrektioner på enkelte cylindre der ikke rigtigt kunne forklares, men her skal jeg have logget lidt mere for at se om det har ændret sig.
Godt at høre det ikke driver en til vanvid kom jo lidt til at tænke på en Ducati som den står og tæsker m sin tørkobling.
Hvor lang bor du fra CPH lufthavn, har engang imellem weekend stops i København?
Appreciate 0