View Single Post
      09-12-2013, 03:35 AM   #3902
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Blev ellers snydt godt her i Tirsdags jeg var kørt før af sted på arbejde for jeg troede jeg skulle ind at se den nye 4´serie
De sidste 2 uger havde der stået en bil under et dækken i vinduet v BMW Kolding og da jeg så kørte hjem torsdag nat i sidste uge stod der en flot ny sølvfarvet 4 serie i vinduet men da jeg kom derop i tirsdags var den smidt under et dækken igen
Arrrghh, det er bare tarveligt.... Jeg så den og sad i den for nogle måneder siden til et lukket arrangement hos Bavaria i København sammen med BMW klubben. Du har noget at glæde dig til, jeg synes den er vildt fed. Nok min næste BMW, men jeg venter nok et par år og køber en der har taget den værste afskrivning.

Min kone er i øvrigt ikke helt så glad for vores BMW mere, hun synes den er blevet FOR hurtig, op til de ca. 420 hk synes hun det var fint, men med 550+ er det for meget mener hun. Det hænger nok sammen med at hun ikke engang kan holde hovedet lige op når jeg trykker den af, hvilket jeg jo gør "ind i mellem" (=hver gang det kan lade sig gøre...) Jeg er naturligvis helt uenig....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0