View Single Post
      10-03-2013, 01:16 PM   #3910
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Jeg kan bare sige at min rotor bogstaveligt talt knækkede uden at computeren havde sagt de skulle skiftes, så efter det har jeg valgt at stole på min mekaniker i stedet for computeren...
Samme her. indikatoren viser kun hvormeget der er tilbage af klodsen, ikke skiven. Jeg har lige fået skiftet alle 4 skiver på min, og de havde gået ca. 140.000 km. Og ifølge min mekaniker skulle især de forreste have været skiftet før.... Og ifølge computeren var der 80.000 km tilbage på dem... Men jeg kunne mærke at de meget hurtigt begyndte at "fade", det er et tegn på at der er for lidt gods tilbage i dem.

@Pynne: Så skift dem endelig. Ved ikke om du kan få 335 bremser på din 320, men ellers er der jo BMW Performance bremser? Men så skal du jo også have nye kalibre mm. Jeg er ikke ekspert i alternative bremseskiver/klodser, så kan desværre ikke rigtigt give dig noget råd der....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0