View Single Post
      08-11-2012, 01:35 PM   #3475
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Jaa det er fedt med noget virtuelt, meeen prøv lige at se min graf fra en tidligere testkørsel...
Nå det virkede så ikke hvordan fik du smidt din graf ind, havde ellers gemt den men kan den ikke uploades her på forummet?
Anyway den beregnede jeg havde 588hk og 819Nm godt nok synes jeg da også min kører godt meeeen så godt tror jeg sku ikke den kører...
Virtual dyno skal tages med et gram salt, mildest talt...

Når det er sagt, så virker det bedre med 4. gear logs end 3. gear logs for mit vedkommende, da det er utrolig følsomt overfor den mindste smule indgriben fra traction control, så enten DTC mode eller alt off når man tester. Hvis du sætter smoothing til "0" og din graf ligner en sammenpresset sinuskurve, så er det formentlig derfor det går helt galt. Ved ikke om det skyldes den måde jb4 logger på eller virtual dyno programmet.

Programmet er dog efter min mening slet ikke nøjagtigt nok til at man kan tage det seriøst. Og selv om min Performance Box er noget bedre, så er den heller ikke nogen erstatnig for en rigtig test (rullefelt).

Desværre sidder min Cobb AP fast i toldbehandlingen, så der går nok lidt tid før jeg får optimeret det sidste. Det gør jeg nok i virkeligheden aldrig.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0