View Single Post
      06-15-2008, 06:23 PM   #279
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Dagens oplevelse::::::::

I går lørdag var jeg sammen med en kammerat i Amager Bio for at høre bandet Pink Floyd Project. Ellers udemærket. Total fed lyd i den sal.
Da vi skulle hjem blev min kammerat syg og skulle kaste op. jeg valgte ikke at stoppe på motorvejen da det jo er livsfarligt kl. 2 om natten. Jeg speedede i stedet op til 220 for at finde en afkørsel hurtigt. Jeg sagde at hvis det gik galt så gør det på gulvet. Måtten kan jo bare smides ud. Pludselig brækkede han sig over det hele - sig selv og sæddet.
Fucking sygt.
Jeg fandt et sted jeg kunne stoppe og min fulde kammerat stod ud og gik om til bagsmækken. Jeg åbnede for at få nogen klude ud til at tørre af med mens han smed alt tøjet (!!). Så stod han nøgen der mens folk kørte forbi. Gad vide hvad de tænkte.Tøjet blev bare smidt i vejkanten sammen med løsdele han havde på sig. Incl hans mobil. Den kunne han så ikke finde dagen efter og jeg måtte lige informere ham om nattens hændelser.
Jeg bad man så om at sætte sig på bagsædet og der sad han så helt nøgen fra køge til næstved. Jeg holdt en fart på ca. 180 med alle vinduer åbne. Han frøs ikke sagde han.
Så ringede min søn (1 år) og ville hentes fra en fest. Jeg var lige nået til bygrænsen og tænkte - ok - det kan vi godt lige. Da jeg skulle samle ham op var han pisse fuld og jeg sagde han skulle sætte sig på bagsædet da der var sket et uheld på forsædet.
Han så på den nøgne mand der sad på bagsæddet og satte sig ind. Underligt nok kommenterede han det slet ikkke. Vi kørte hjem i tavshed. Lidt underligt at han ikke sagde noget. Som om det var normalt jeg kørte rundt med nøgne mænd midt om natten og alle vinduer åbne.
Da sønnen var smidt af hjemme kunne vi fortsætte. Jeg ringede til den uheldiges kone for at få hende til at åbne, men der var ingen der tog den. Da vi kom til adressen stod han ud og jeg kørte så hjem........ Gad vide hvornår han er kommet ind.

Da jeg kom hjem fik jeg gang i noget rodolon for at rense sæddet. Det er stof og jeg var lidt nervøs for hvad det hvad gjort.
Men det gik fint af. Det eneste der sket var at lyste tændte og sele lampen begyndte at blinke. Alt blev kortsluttet. Jeg havde vist brugt for meget vand.
Her i eftermiddag blev alt dog normalt igen og al lugt er væk.
Det er altså nogen gode stofsæder. Jeg har kørt toyota og der var der også en der brækkede sig. I resten af bilens levetid var der en stor hvid plamage der hvor det havde ligget..
Well anyway. What a weekend. Men musikken var fed.
__________________
Appreciate 0