View Single Post
      02-27-2017, 10:17 AM   #4763
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Krelle View Post
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nu er det vist på tide st jeg prøver det her MHD noget. Venter på et nyt Map fra Protuningfreaks. Satser på at ende omkring 25 PSI..... stay tuned....
Utroligt. Jeg er lige hoppet på samme vogn. Der har dog været problemer med at logge ind, men det skyldes efter sigende en bug i deres software..
Spændende hvad man kan presse motoren op til med PTF map's.

Hvad måtte du smide om dagen for Cammaro'en? Ungerne synes den er fed og vil gerne prøve den på ferien senere.
Fik du priser på andre og hvilken kæde lejede du hos? Synes alt det der popper frem ser noget trist ud,medmindre det er en Q7'er..

Hvad mener du om bootmod'en?
Har du haft Halim med ind over?
Hejsa. Jeg har ikke haft Halim inde over nej, jeg faar lavet et map af Dzenno fra PTF. Jeg har saa min ven Anders til at hjaelpe mig med at flashe bilen. Jeg ville oenske at man kunne faa Bootmod til N54, det ville vaere meget nemmere. Ellers ogsaa kunne de lave MHD til Ipad eller iPhone. Det tager en krig at installere et nyt map, mit tog 37 min 26 sek....

Gav 5.300 kr for at leje Camaroen i 14 dage inkl fri km og al forsikring. Benzinen koster ca 5,50 kr literen og den koerte faktisk over 10 km pr liter med mig som chauffoer.... Du vil elske motoren. Jeg siger bare Go for it

Vi lejede hos Budget, men alle de store firmaer har stort set de samme biler.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0