View Single Post
      02-28-2017, 07:37 AM   #4766
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by madick1 View Post
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Stort set alle karosseridele er i "billig" plastic, mange raslelyde inde i kabinen, billig kvalitet plastic i kabinen, førersædet (elektrisk justerbart) blev ikke på den indstilling man satte det i, men bevægede sig langsomt bagud og skulle justeres ca. hver halve time. Bagagerummet var meget svært tilgængeligt og ikke særligt praktisk indrettet.

At komme ind i bilen (der er pænt stor) svarer til at sætte forsædet i en Mercedes A-klasse helt frem, parkere parallelt ved siden af en anden bil med førerdøren max. 40 cm fra den anden bil, og så prøve at komme ind nogenlunde elegant UDEN at hamre hovedet i dørkarmen. Udsynet fra en PMV er markant bedre end udsynet fra en Camaro.

You get the idea.... Men motoren var fed, og godt så den ud. Betragter den lidt som en ægte blondine (=uden hjerne) med store patter. Flot at vise frem, sjov at køre i, men ikke en "keeper".....
Jeg har også kört nye Camaro SS og så slem er den altså ikke min verden. Den koster mindre end det halve af en M4 men den har alt i udstyr fra fabriken. I Sverige koster den 459000:- SEK NY. Jeg har tidlige kört Pontiac GTO -06 som har riktigt god kvalitet, Corvette, SVT Cobra mfl och der er da sket en hel del de seneste år må man sige. ikke mindst når det svinger
Jeg medgiver at køreegenskaberne er ret gode. Bilen var da også fed at køre rundt i på ferien og jeg synes den ser rigtig godt ud. Og jeg er virkelig vild med motoren. Virkelig. Men jeg ville aldrig købe den og køre i den til hverdag. Men den er i praksis lige så hurtig som den nye M4, også på en bane, så til den halve pris er den performance mæssigt mega value for money. Men den er altså også mega upraktisk i hverdagen.

Anyway, venter stadigvæk på et nyt map men den går rimeligt ok på det OTS E60 map der er i E85 Mix pakken i ver. 1.51 af MHD. Den booster hurtigere end COBB gjorde (ca 300 omdr. hurtigere, dvs. 600 vs 900 fra nul boost til fuld boost ved 2000 omdr) og den giver et max load over 200 ved blot 16 PSI @ 3000 Omdr. Tænker det kommer til at blive rimeligt vildt med 25 PSI så.....

Virtual Dyno siger 485 HK med OTS mappet.
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0