View Single Post
      12-18-2012, 02:21 AM   #3702
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Øv da, min dybeste medfølelse

Du må med en tur næste gang jeg skal til Tyskland og teste

Jeg får mit nye bagbro/differentiale kit på i starten af januar, så skal der testes accelerationstider, hvis ellers vejene nogensinde bliver tørre igen.....
Quote:
Originally Posted by Danmark@VFF700singleturbo View Post
Demotur, det skal vi nok finde ud af. Bare vejret er godt.
Tak son byder, det vil jeg se meget frem til

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Det gør da ikke noget, vi er vilde med fede biler, også selv om de ikke helt nøjagtigt er 3 serie biler
Den ser faktisk rigtig godt ud

Quote:
Originally Posted by Danmark@VFF700singleturbo View Post
Øv øv øv, det var ikke sjovt. Den ser ellers godt ud. Fede fælge!!!
Dem var jeg også meget stolte af Morr vs8 smedet alu de vejede ingenting.

Quote:
Originally Posted by Danmark@VFF700singleturbo View Post
Hold da op, den må da gå godt!!!

I kan følger med i mit projekt her.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=782326
Det ser godt ud og de billeder giver jo svar på en masse spørgsmål, godt at se du opgraderer bagtøjet også, der var vist også et pvm.meth kit til når du ikke vil nøjes med 425 hk

Quote:
Originally Posted by lfelunden View Post
Har faktisk lige fået en HPF intercooler, K&N drop-in filter og AR Design catless downpipes til den B3
Har allerede en JB4 fra min 335i, men denne B3 kører med 1,1 bar tryk(16psi) standard, pga dens lave kompression... 9,4:1
Den skulle være MEGET stoppet pga de standarde downpipes, så nu må jeg se når jeg får det monteret , inden sommer får jeg RB turbo også skal den custom tunes hos ECStuning, vil ikke det der piggyback det er så irriterende med benzintilførslen etc.
Tillykke med den nye B5 det ellers begge fede biler

Quote:
Originally Posted by lfelunden View Post
Altså, nu har jeg været inde på N54tech og tjekket op på mange ting. Piggyback tuning yder ikke noget benzin, derfor flashtuning og en piggyback oveni til meth injection hvis man er til det ... Forresten, hvis du kører til tyskland og skal blæse den af, så tag A1 fra Hamburg-Bremen. Det er nok det vildeste strækning i verden, 3 spor i ca. 80-100km uden begrænsning - efter kl20!
Ikke sandt Vishnu´s proceed v3 og v2.5 har i forhold til de første piggies muglighed for at styre fuel bedre der en kannal der hedder fueltrim som du også kan logge og justere efter tunningsgrad behov
Appreciate 0