View Single Post
      09-15-2010, 08:27 AM   #2369
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Ifølge Continental skulle de nyeste 3. generations RFT dæk være noget bedre end de tidligere geneationer:
http://www.bridgestone.com/corporate...009030301.html

Jeg så en test på Fifth gear af det hvor de borede alle 4 dæk på en 530d og kørte rundt på bane med dem, hvilket gik overraskende fint. De bemærkede dog mest af alt, at komforten og vejstøjen var på højde med non-RFT dæk.

Med det sagt, så forstår jeg stadig ikke pointen. De er væsentligt dyrere og tungere end almindelige dæk, og de punkterer ligeså ofte. Jeg er punkteret præcis to gange på RFT og to gange på non-RFT. Alle fire gange var ganske udramatiske. Selv hvis komforten på dem kommer op er det stadig udæmpet vægt, og det er bare den værste vægt på bilen, da den rammer acceleration, nedbremsning osv. Det er også derfor, tror jeg, at den generelle "nørd" enighed er at man styrer fri af dem
Der er en grund til at de kalder dem Bridgestone eller direkte oversat til dansk = Brosten Jeg har dem på min E92 19" i øjeblikket og de er forfærdelige. Har lige spurgt på priser uden run-crap - regner med at jeg skifter i næste uge.
Appreciate 0