E90Post
 


Studio RSR
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-16-2015, 01:46 PM   #4423
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Nordic335M3 View Post
det fatter jeg slet ikke.. jeg havde trampet tænderne udaf baghovedet på de for pulede møgsvin!!..

men håber du får monteret dit nye lækre grej snart...
Ja, nu opdagede jeg det så også først efter det var sket og ingen havde set noget, for min reaktion havde nok været omtrent den samme....

Anyway, jeg sidder og savler over mit Motiv Port Injection Kit, så kommer man i godt humør igen.....
Attached Images
  
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-16-2015, 02:16 PM   #4424
Tommy h
Private
0
Rep
51
Posts

Drives: Bmw 335i coupé
Join Date: Mar 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Spær på 335i coupe. 2007
Nogen der har monteret spær og hvilke.
Synes virkelig det kører ringe uden spær så håber det kan hjælpe.
Appreciate 0
      05-17-2015, 06:19 AM   #4425
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Tommy h View Post
Spær på 335i coupe. 2007
Nogen der har monteret spær og hvilke.
Synes virkelig det kører ringe uden spær så håber det kan hjælpe.
Jeg er helt enig. Jeg har derfor sat et Quaife Spær på min, og det er jeg rigtig glad for. Jeg har nu kørt over 110.000 km med spærret, og bilen trækker meget bedre ud af kurver og får meget mere power i asfalten. Især snævre kurver (2. gear) er håbløse uden spær med alt det moment.

Jeg ved at Wavetrack også fungerer fint, hvis du skulle falde over sådan ét.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-17-2015, 01:33 PM   #4426
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg hægter mig lige på her

Fra nordjylland. Købte 335'eren sidste år og har lige bestilt mine første mods i dag. Så nu må der godt snart komme en pakke fra burger tuning.

Er der nogen der kender nogen der laver valnøddeblæsning i danmark. Helst i nordjylland?

Jeg døjer lidt med misfires (vil jeg tro) under acceleration primært i 5. og 6. gear mellem 2500 og 3500 o/min. Tændrør er skiftet og spolerne har været byttet med et andet sæt uden resultat, så jeg tænker at næste skridt er rengøring af indsugningen. Bilen har kørt 150.000 km, så den trænger jo nok til en tur uanset.. Den er lige blevet rullet og havde kun 290 heste
__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads
Appreciate 0
      05-17-2015, 01:55 PM   #4427
Nordic335M3
Second Lieutenant
Nordic335M3's Avatar
Denmark
20
Rep
256
Posts

Drives: 335i M3 Look
Join Date: Feb 2014
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Jeg hægter mig lige på her

Fra nordjylland. Købte 335'eren sidste år og har lige bestilt mine første mods i dag. Så nu må der godt snart komme en pakke fra burger tuning.

Er der nogen der kender nogen der laver valnøddeblæsning i danmark. Helst i nordjylland?

Jeg døjer lidt med misfires (vil jeg tro) under acceleration primært i 5. og 6. gear mellem 2500 og 3500 o/min. Tændrør er skiftet og spolerne har været byttet med et andet sæt uden resultat, så jeg tænker at næste skridt er rengøring af indsugningen. Bilen har kørt 150.000 km, så den trænger jo nok til en tur uanset.. Den er lige blevet rullet og havde kun 290 heste
kender ikke nogen der laver det i Nordjylland, måske der er andre der kan byde ind med noget info?..

Jeg har selv lige renset min med håndkraft
Appreciate 0
      05-17-2015, 02:03 PM   #4428
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Jeg hægter mig lige på her

Fra nordjylland. Købte 335'eren sidste år og har lige bestilt mine første mods i dag. Så nu må der godt snart komme en pakke fra burger tuning.

Er der nogen der kender nogen der laver valnøddeblæsning i danmark. Helst i nordjylland?

Jeg døjer lidt med misfires (vil jeg tro) under acceleration primært i 5. og 6. gear mellem 2500 og 3500 o/min. Tændrør er skiftet og spolerne har været byttet med et andet sæt uden resultat, så jeg tænker at næste skridt er rengøring af indsugningen. Bilen har kørt 150.000 km, så den trænger jo nok til en tur uanset.. Den er lige blevet rullet og havde kun 290 heste
Velkommen til. Jeg fik lavet min valnøddeblæsning af ventilerne hos BMW i Næstved, og kender ikke nogen i Nordjylland der gør det heller, men enhver BMW forhandler/service burde kunne gøre det. Med det antal km kunne du også få renset dyserne, det gjorde jeg i alt fald, og det virkede også godt.

Når først du får installeret alle BMS stumperne og gjort indsugningen ren, så har du hurtigt 100 hk ekstra. Og dem kan du virkelig mærke
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 1
      05-17-2015, 05:23 PM   #4429
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Velkommen til. Jeg fik lavet min valnøddeblæsning af ventilerne hos BMW i Næstved, og kender ikke nogen i Nordjylland der gør det heller, men enhver BMW forhandler/service burde kunne gøre det. Med det antal km kunne du også få renset dyserne, det gjorde jeg i alt fald, og det virkede også godt.
Tak Hvad gav du for det hos BMW? Jeg snakkede med BMW i Aalborg, men de ville ikke give mig en pris på det for det afhang af hvor lang tid de skulle bruge, og havde i øvrigt heller ikke udstyr til valnøddeblæsning, så der bliver det nok ikke

Jeg har en god ven som er mekaniker og han finder muligvis ud af noget i morgen med en som kan noget lignende med et andet granulat.

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Når først du får installeret alle BMS stumperne og gjort indsugningen ren, så har du hurtigt 100 hk ekstra. Og dem kan du virkelig mærke
Ja, jeg glæder mig til at få boksen i.. I første omgang bliver det kun til en JB4 med USB, modified CDV og lidt spacere, men det skal nok blive sjovt.
__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads
Appreciate 0
      05-18-2015, 10:55 AM   #4430
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Tak Hvad gav du for det hos BMW? Jeg snakkede med BMW i Aalborg, men de ville ikke give mig en pris på det for det afhang af hvor lang tid de skulle bruge, og havde i øvrigt heller ikke udstyr til valnøddeblæsning, så der bliver det nok ikke
Jeg kan ikke helt huske det, for jeg fik skiftet tændrør og olie samtidigt. Men tror altså ikke det var vildt galt. Det skulle vist nok bruge ca. 4-5 timer på det, inkl. af- og påmontering af indsugningsmanifold og luftfilter mm. Og så var min så sodet til at de skulle bruge 2 poser af det granulat. Tror det har været lige omkring 5.000,- kr. men du kan jo bare ringe og spørge Concept Biler i Næstved. De er meget fair. De har i øvrigt købt deres egen BMW ventilrensningsmaskine, så de ikke skal vente på at den bliver sendt rundt mellem forhandlerne. Og de har prøvet det på en del biler efterhånden.

Quote:
Jeg har en god ven som er mekaniker og han finder muligvis ud af noget i morgen med en som kan noget lignende med et andet granulat.
Jeg ville nok være ret konservativ i forhold til valg af granulat, når nu BMW bruger det de gør, men jeg er ikke mekaniker, så jeg skal ikke kunne sige om andre alternativer er lige så gode

Quote:
Ja, jeg glæder mig til at få boksen i.. I første omgang bliver det kun til en JB4 med USB, modified CDV og lidt spacere, men det skal nok blive sjovt.
Jeg vil helhjertet anbefale at du investerer i en opgraderet intercooler og dernæst i nogle downpipes. I DEN rækkefølge. Ellers får du nemt "heat-soak" problemer med din bil pga. den originale intercoolers begrænsninger. Men JB4 er klart det bedste valg til N54 med standard turboer efter min mening.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 1
      05-18-2015, 11:09 AM   #4431
Tommy h
Private
0
Rep
51
Posts

Drives: Bmw 335i coupé
Join Date: Mar 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg er helt enig. Jeg har derfor sat et Quaife Spær på min, og det er jeg rigtig glad for. Jeg har nu kørt over 110.000 km med spærret, og bilen trækker meget bedre ud af kurver og får meget mere power i asfalten. Især snævre kurver (2. gear) er håbløse uden spær med alt det moment.

Jeg ved at Wavetrack også fungerer fint, hvis du skulle falde over sådan ét.
Lyder godt ja det er helt galt især i vådt vejr. Og sidelæns kørsel fungere heller ikke for godt.
Hvor har du fået det monteret?
Appreciate 0
      05-18-2015, 11:43 AM   #4432
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Tommy h View Post
Lyder godt ja det er helt galt især i vådt vejr. Og sidelæns kørsel fungere heller ikke for godt.
Hvor har du fået det monteret?
Ja jeg ved alt om det. Hvis du ser på min signatur kan du se HVOR mange mods jeg har lavet for at få ordentligt styr på bagenden.

I forhold til Quaife Differentialet valgte jeg den dyre løsning. Jeg fik et ombygget diff hjem fra Birds i England, og skiftede så bare hele klumpen, og fik et beløb retur for mit eget jeg sendte tilbage. Det tog blot 2 timer på mit lokale værksted.

Nu kan man jo købe indmaden alene hos Schmiedmann, så det kan gøres billigere. Bare vær obs på at de fleste differentialer er svejset indeni og ikke boltet, hvilket betyder at det ikke er helt ligetil at gå til. Men det er så længe siden jeg så på det at jeg stort set har glemt alle detaljerne. Du kan dog helt sikkert finde dem her på sitet, hvis du søger på det.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-19-2015, 01:09 AM   #4433
Krelle
Captain
Denmark
90
Rep
648
Posts

Drives: M2C
Join Date: Jun 2013
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Tommy h View Post
Spær på 335i coupe. 2007
Nogen der har monteret spær og hvilke.
Synes virkelig det kører ringe uden spær så håber det kan hjælpe.
Hej Tommy,
Quaife spærret har jeg også monteret på min. Der kan siges meget godt om det spær og det passer alt sammen. Min kunne finde på at dreje rundt ved kraftig acceleration før. -Nu er der ro på!
Har desuden prøvet det på bane også. -Virker bare.
Hvis ikke du monterer selv skal du få en pris hos en forhandler. Deres eget spær har de fast pris på, som vist er 3-3,5 timer.
Brugte samme metode som G.I. Joe til anskaffelse, for ikke at skulle vente på at få bilen køreklar.
__________________
Ist der Motor kalt, Gib ihn sechs ein halb.....
Appreciate 0
      05-19-2015, 03:42 AM   #4434
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Tommy h View Post
Spær på 335i coupe. 2007
Nogen der har monteret spær og hvilke.
Synes virkelig det kører ringe uden spær så håber det kan hjælpe.
Hej
Side 111 i denne megatråd skrev jeg om mit Wavetrack.
Jeg var ovenud tilfreds med mit, det bliver en helt anden bil og dem som prøvede min bil var vildt imponeret over hvordan den bare gravede sig ned og trak afsted
hvis du har manuel gearkasse var det biler fra mats 07 som skal have drejet spidshjul af og det gør det lige 5k dyrere
his du bare køber det og får nogle til at montere det skal de vide hvad som de har med at gøre ellers kan der komme mislyde derfra.
Appreciate 0
      05-19-2015, 03:46 AM   #4435
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ja, nu opdagede jeg det så også først efter det var sket og ingen havde set noget, for min reaktion havde nok været omtrent den samme....

Anyway, jeg sidder og savler over mit Motiv Port Injection Kit, så kommer man i godt humør igen.....
Det ser spæmdende ud, er det med amci controler og det hele?
Hvad med fuelpump/line har du ikke bare en walbro 455 i spanden i tanken?
kan den godt levere det ekstra fuel til en ekstra fuelline?
Appreciate 0
      05-19-2015, 07:35 AM   #4436
Tommy h
Private
0
Rep
51
Posts

Drives: Bmw 335i coupé
Join Date: Mar 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hej
Side 111 i denne megatråd skrev jeg om mit Wavetrack.
Jeg var ovenud tilfreds med mit, det bliver en helt anden bil og dem som prøvede min bil var vildt imponeret over hvordan den bare gravede sig ned og trak afsted
hvis du har manuel gearkasse var det biler fra mats 07 som skal have drejet spidshjul af og det gør det lige 5k dyrere
his du bare køber det og får nogle til at montere det skal de vide hvad som de har med at gøre ellers kan der komme mislyde derfra.
Tror jeg kontakter schmiedmann i den her uge og forhører mig.
Appreciate 0
      05-19-2015, 10:21 AM   #4437
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Det ser spæmdende ud, er det med amci controler og det hele?
Hvad med fuelpump/line har du ikke bare en walbro 455 i spanden i tanken?
kan den godt levere det ekstra fuel til en ekstra fuelline?
Yes, det er det nemlig

Og jo, jeg har en Walbro 455 i spanden i stedet for, men den holder fint 70+ PSI som det er nu, og det er faktisk også det "Fuel-It" kalder stage 2 og som er nødvendigt for Motiv kittet. De sælger bare en ombygget spand, hvor jeg selv har skiftet den i spanden. Den fungerer i øvrigt ulasteligt.

Desværre er der gået over en uge siden jeg sidst har hørt fra Trueform Tech, selv om de har fået penge og der skulle være styr på sagerne, så det er vildt irriterende. Jeg glæder mig virkelig til at få alle stumperne på og få den mappet ind. Det kommer til at sparke så meget røv

Og så MÅ du altså have en tur....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-20-2015, 02:17 AM   #4438
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg kan ikke helt huske det, for jeg fik skiftet tændrør og olie samtidigt. Men tror altså ikke det var vildt galt. Det skulle vist nok bruge ca. 4-5 timer på det, inkl. af- og påmontering af indsugningsmanifold og luftfilter mm. Og så var min så sodet til at de skulle bruge 2 poser af det granulat. Tror det har været lige omkring 5.000,- kr. men du kan jo bare ringe og spørge Concept Biler i Næstved. De er meget fair. De har i øvrigt købt deres egen BMW ventilrensningsmaskine, så de ikke skal vente på at den bliver sendt rundt mellem forhandlerne. Og de har prøvet det på en del biler efterhånden.

Jeg ville nok være ret konservativ i forhold til valg af granulat, når nu BMW bruger det de gør, men jeg er ikke mekaniker, så jeg skal ikke kunne sige om andre alternativer er lige så gode
Det er noget der er udviklet i samarbejde med BMW i Tyskland, så jeg tror der er styr på det. Den bliver blæst på fredag, så nu må vi se Nu må jeg nok afsløre at jeg er temmeligt n00b, men jeg troede ventilerne blev renset når man blæste indsugningen?

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg vil helhjertet anbefale at du investerer i en opgraderet intercooler og dernæst i nogle downpipes. I DEN rækkefølge. Ellers får du nemt "heat-soak" problemer med din bil pga. den originale intercoolers begrænsninger. Men JB4 er klart det bedste valg til N54 med standard turboer efter min mening.
Jeg overvejer helt sikkert også en opgradering af intercooler. Downpipes bliver det nok ikke til, for så skal den vel skilles ad hver gang den skal til syn eller..?
__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads

Last edited by DK335i; 05-20-2015 at 03:00 AM..
Appreciate 0
      05-20-2015, 06:54 AM   #4439
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Det er noget der er udviklet i samarbejde med BMW i Tyskland, så jeg tror der er styr på det. Den bliver blæst på fredag, så nu må vi se Nu må jeg nok afsløre at jeg er temmeligt n00b, men jeg troede ventilerne blev renset når man blæste indsugningen?
Det gør de også. Men dyserne gør ikke, dem fik jeg også renset separat.

Quote:
Jeg overvejer helt sikkert også en opgradering af intercooler. Downpipes bliver det nok ikke til, for så skal den vel skilles ad hver gang den skal til syn eller..?
Jeg ved ikke hvordan jeg kan sige det anderledes: Hvis du tuner den SKAL du skifte intercooler, i hvert fald hvis du også vil give den gas om sommeren.

Mht. downpipes og syn, så jo, så kan det være lidt besværligt, men er motoren varm når de måler, så burde de to bageste kats være nok.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 1
      05-20-2015, 08:55 AM   #4440
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Det gør de også. Men dyserne gør ikke, dem fik jeg også renset separat.
Ja, de trænger måske også. I hvert fald 3 af dem. Den fik skiftet 3 injectors ved 117.000 km.. Men en ting af gangen Hvis rens af indsugningen løser mit problem med misfires, så får dyserne fred indtil videre..

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg ved ikke hvordan jeg kan sige det anderledes: Hvis du tuner den SKAL du skifte intercooler, i hvert fald hvis du også vil give den gas om sommeren.
Og det vil jeg helt sikkert, så det kommer jo nok helt af sig selv
__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads
Appreciate 0
      05-21-2015, 03:24 PM   #4441
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Så fik jeg pillet indsugningsmanifolden af bilen så den kan blive blæst i morgen

Man kan vist roligt sige at den trænger til det efter 150.000 km










__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads
Appreciate 0
      05-21-2015, 08:06 PM   #4442
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Så fik jeg pillet indsugningsmanifolden af bilen så den kan blive blæst i morgen

Man kan vist roligt sige at den trænger til det efter 150.000 km
Ja hold da op. Min så ikke meget bedre ud efter ca. det samme antal km. Du vil helt sikkert kunne mærke forskellen.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-22-2015, 04:22 PM   #4443
DK335i
New Member
Denmark
0
Rep
13
Posts

Drives: E92 335i
Join Date: May 2015
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ja hold da op. Min så ikke meget bedre ud efter ca. det samme antal km. Du vil helt sikkert kunne mærke forskellen.
Det tror jeg på.. Det er en helt anden bil nu. Slut med misfires. Den trækker fuldstændigt jævn helt fra bunden i alle gear, og speederresponsen er meget bedre :-)

Nu kan det kun gå for langsomt med den pakke fra BMS
__________________
2007 E92 335i - Space Grey | 6MT | KW v2 Coilovers | M-Tech Bumpers | JB4 | Customized BMS Backend Pump flash | Wagner EVO1 Performance FMIC | Injen Tuned DC Intake | AR Design Catless DP | EBC Slotted Rotors | EBC Red Stuff Pads
Appreciate 0
      05-22-2015, 05:01 PM   #4444
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by DK335i View Post
Det tror jeg på.. Det er en helt anden bil nu. Slut med misfires. Den trækker fuldstændigt jævn helt fra bunden i alle gear, og speederresponsen er meget bedre :-)

Nu kan det kun gå for langsomt med den pakke fra BMS
Ja det er en effektiv omgang
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:42 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST