E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-05-2009, 03:56 PM   #1343
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Hejsan Erik.

Og velkommen til....

Hvad kører de så i?
Appreciate 0
      01-05-2009, 03:59 PM   #1344
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

nogle der forresten ved om det er muligt at opgradere sine tågelygter til noget det er lidt lysere end dem vi har på halogen bilerne som standard?

Kan man bare skifte pæren ud eller hvad? er hel blank på det her område?

Vil BC komme med fejl hvis jeg skifter til noget aftermarket?

Hvis det er muligt er der nogle produkter i kender til?

Jeg spørger om dette fordi jeg har fået bestilt tid hos bmw fredag i næste uge for at få skiftet mine forlygter ud fordi jeg har fået Xenon forlygterne med Lux 5.0 og derfor vil gerne opgradere tåge baglygterne da det vil se pisse gult ud i forhold til forlygterne.
Appreciate 0
      01-05-2009, 03:59 PM   #1345
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

ps velkommen til Erik


Det er så dejligt med alle disse folk herinde......tænker på at vi kunne startede herinde med 3-4 stykker :O
Appreciate 0
      01-05-2009, 04:23 PM   #1346
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
nogle der forresten ved om det er muligt at opgradere sine tågelygter til noget det er lidt lysere end dem vi har på halogen bilerne som standard?

Kan man bare skifte pæren ud eller hvad? er hel blank på det her område?

Vil BC komme med fejl hvis jeg skifter til noget aftermarket?

Hvis det er muligt er der nogle produkter i kender til?

Jeg spørger om dette fordi jeg har fået bestilt tid hos bmw fredag i næste uge for at få skiftet mine forlygter ud fordi jeg har fået Xenon forlygterne med Lux 5.0 og derfor vil gerne opgradere tåge baglygterne da det vil se pisse gult ud i forhold til forlygterne.
Pærene i tågelygterne er H11 og kan skiftes til hvad som helst hvis du kan finde pærer med et "pænere lys" :-)
Appreciate 0
      01-05-2009, 05:13 PM   #1347
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Nice kan jeg også skifte til xenon?
Appreciate 0
      01-05-2009, 05:44 PM   #1348
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
så folkens ind og marker de dage i kan....

Hvor bliver Chunga egentlig af for tiden.....er sikker på han er frisk på et meet
Jeg er her. Jeg har været nødt til at tage tilbringe en del tid i Kina og Hong Kong pga. krisen og tilliden til at der rent faktisk kommer varer i de containere vi køber.
Men jeg er klar til meet ellers.

Jeg har i øvrigt líge haft en fed oplevelse. Min gode ven med E90 hvid model som jeg tidligere har omtalt var ude for et uheld. Kørte ind i en Fiat og smadrede fronten.
Værkstedet lavede et forsøg og satte en ny køler og front på til den faceliftede model. Den passer som en svedske. Nu har han så en faceliftet model - betalt af forsikringen. Baglygterne er selvfølgelig stadig de gamle, men det ser altså godt ud.
Eller gør det. De nye buler på køleren er næsten uanselige og grillen ser man næsten ikke forskel på hvis de ikke lige holder ved siden af hinanden.
Anyway. Så ved i det. Det hele passer sammen.
Prisen vil i DK være omkring 30.000 for en update minus baglygter.
__________________
Appreciate 0
      01-05-2009, 06:37 PM   #1349
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Jeg er her. Jeg har været nødt til at tage tilbringe en del tid i Kina og Hong Kong pga. krisen og tilliden til at der rent faktisk kommer varer i de containere vi køber.
Men jeg er klar til meet ellers.

Jeg har i øvrigt líge haft en fed oplevelse. Min gode ven med E90 hvid model som jeg tidligere har omtalt var ude for et uheld. Kørte ind i en Fiat og smadrede fronten.
Værkstedet lavede et forsøg og satte en ny køler og front på til den faceliftede model. Den passer som en svedske. Nu har han så en faceliftet model - betalt af forsikringen. Baglygterne er selvfølgelig stadig de gamle, men det ser altså godt ud.
Eller gør det. De nye buler på køleren er næsten uanselige og grillen ser man næsten ikke forskel på hvis de ikke lige holder ved siden af hinanden.
Anyway. Så ved i det. Det hele passer sammen.
Prisen vil i DK være omkring 30.000 for en update minus baglygter.
Det er trods alt også en pris, men jeg vil nu mene at det opdaterede look er pengene værd. Jeg synes det giver E90/E91 et spark opad der lige får den lidt tættere på den nye A4 på designfronten. Mon ikke det kunne gøres noget billigere syd for grænsen?
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      01-06-2009, 12:36 AM   #1350
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Nice kan jeg også skifte til xenon?

Det kan du. Men hvis din bil er fra før, tror det er 7 mdr. 07 så kan du få problemer BCŽen, at den vil melde fejl.
Det er i hvert fald det man kan læse sig til her inde.

Jeg er selv ved at løse det dette problem. Mangler bare tiden til at afprøve det.
Har bygget det, men det er ikke nemt med to små børn

Mangler også at få min nye sports kabine til at fungere 100%

Man mangler sgu nogle flere timer i døgnet.
Appreciate 0
      01-06-2009, 01:01 AM   #1351
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Det er trods alt også en pris, men jeg vil nu mene at det opdaterede look er pengene værd. Jeg synes det giver E90/E91 et spark opad der lige får den lidt tættere på den nye A4 på designfronten. Mon ikke det kunne gøres noget billigere syd for grænsen?
Hmmm, hvis jeg ville have haft en Audi, så tror jeg også jeg havde valgt en Audi *LOL*
Appreciate 0
      01-06-2009, 01:38 AM   #1352
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Det er trods alt også en pris, men jeg vil nu mene at det opdaterede look er pengene værd. Jeg synes det giver E90/E91 et spark opad der lige får den lidt tættere på den nye A4 på designfronten. Mon ikke det kunne gøres noget billigere syd for grænsen?

Det ER syd for grænsen. Han arbejder i en tysk koncern og det er hans firmabil.
Han kommer igen i løbet af ugen her - så kan jeg lige tage et billede af det. Jeg har allerede et billede af hans bil inden ulykken.
Jeg vil sige at forskellen ikke er så stor at man faktisk vil lægge mærke til det hvis man ikke lige selv er 3Žer ejer.
__________________
Appreciate 0
      01-06-2009, 06:17 AM   #1353
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Det ER syd for grænsen. Han arbejder i en tysk koncern og det er hans firmabil.
Han kommer igen i løbet af ugen her - så kan jeg lige tage et billede af det. Jeg har allerede et billede af hans bil inden ulykken.
Jeg vil sige at forskellen ikke er så stor at man faktisk vil lægge mærke til det hvis man ikke lige selv er 3Žer ejer.
Det tror jeg du har ret i. Personligt synes jeg dog forandringen er velkommen. De fleste i min familie kan ikke se forskel på E46, E90 og endda E60. Det piner mig at spotte biler med min bror når vi er ude at køre.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      01-06-2009, 06:54 AM   #1354
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Haha ja. Og det mest irreterende er at de fleste synes at E46 er langt flottere og mere ligner en rigtig BMW. Min fætter var endda så fræk at kalde bagenden på min bil for en Mazda da han førte gang så den bagfra på en pakeringsplads. (derfor jeg skiftede lygterne til blackline)
__________________
Appreciate 0
      01-06-2009, 10:09 AM   #1355
Nic320si
Lieutenant
Nic320si's Avatar
Denmark
21
Rep
408
Posts

Drives: E92 BMW 335i N54
Join Date: Sep 2007
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Haha ja. Og det mest irreterende er at de fleste synes at E46 er langt flottere og mere ligner en rigtig BMW. Min fætter var endda så fræk at kalde bagenden på min bil for en Mazda da han førte gang så den bagfra på en pakeringsplads. (derfor jeg skiftede lygterne til blackline)
Jeg kan også bedre lide E46-modellen... (sorry)

Dog er E90eren væsentligt skarpere i styring og stivere i karossen. Til gengæld syntes jeg at det er ærgeligt at BMW har fjernet det kører-orienterede layout samt at de har fjernet instrumentering til vandtemp.

Det er værste er dog at der ikke er nogen oliepind... stoler sgu ik helt på elektronikken. Min giver forskellige målinger fra dag til dag. +- 1/4 liter. Så ku det være rart lige at hive pinden...

Noget man ikke kan tage bort fra E90 er at den er langt mere sikker og det er et ekstremt vigtigt punkt i min bog !
Appreciate 0
      01-06-2009, 10:34 AM   #1356
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Nic320si View Post
Jeg kan også bedre lide E46-modellen... (sorry)

Dog er E90eren væsentligt skarpere i styring og stivere i karossen. Til gengæld syntes jeg at det er ærgeligt at BMW har fjernet det kører-orienterede layout samt at de har fjernet instrumentering til vandtemp.

Det er værste er dog at der ikke er nogen oliepind... stoler sgu ik helt på elektronikken. Min giver forskellige målinger fra dag til dag. +- 1/4 liter. Så ku det være rart lige at hive pinden...

Noget man ikke kan tage bort fra E90 er at den er langt mere sikker og det er et ekstremt vigtigt punkt i min bog !
Designmæssigt synes jeg også at E46 vinder på interiørfronten. Det virker som om der er tænkt væsentligt mere over udformningen og kvaliteten af interiøret i forhold til E90, som er noget mere spartansk. Særligt overgangen mellem instrumentbord og fordøre er et skridt tilbage i forhold til E46.

Det udvendige design synes jeg til gengæld er langt flottere på E90 efter faceliftet. Den ikke-faceliftede model kræver som minimum blackline baglygter og spacerer på baghjulene pga. den alt for smalle bagaksel - men så er den også flottere end E46 i min bog. Begge dele er heldigvis rettet på den nye model. Hertil kommer den nye fronthjelm og forlygterne som giver den et langt mere aggressivt look. Og så er det nye M-sportsrat i øvrigt superfedt!

Vandtermometeret savner jeg også, men oliepinden er ligegyldig - jeg stoler på elektronikken
__________________
///T
Appreciate 0
      01-06-2009, 10:48 AM   #1357
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by tseemann View Post
Designmæssigt synes jeg også at E46 vinder på interiørfronten. Det virker som om der er tænkt væsentligt mere over udformningen og kvaliteten af interiøret i forhold til E90, som er noget mere spartansk. Særligt overgangen mellem instrumentbord og fordøre er et skridt tilbage i forhold til E46.

Det udvendige design synes jeg til gengæld er langt flottere på E90 efter faceliftet. Den ikke-faceliftede model kræver som minimum blackline baglygter og spacerer på baghjulene pga. den alt for smalle bagaksel - men så er den også flottere end E46 i min bog. Begge dele er heldigvis rettet på den nye model. Hertil kommer den nye fronthjelm og forlygterne som giver den et langt mere aggressivt look. Og så er det nye M-sportsrat i øvrigt superfedt!

Vandtermometeret savner jeg også, men oliepinden er ligegyldig - jeg stoler på elektronikken
Det er morsomt, det er ikke noget jeg har tænkt over som et problem. Jeg glæder mig hver dag over at E90 er så gennemtænkt og ikke har noget unødvendigt dikkedar i kabinen, Audi og Mercedes fx lider af "knapomani" og VW er totalt ulogisk mht. knapper. Jeg savner dog vandthermometer og at vindues betjeningen sidder i midterkonsolen.

Udvendigt er jeg egentlig ligeglad, jeg sidder bag rettet

Bevares, jeg var rigtig glad for min E46 og havde ikke skiftet den hvis ikke undervognen var revnet. Set i bakspejlet er jeg dog ikke så ked af det, køreegenskaberne Žpå E90 er langt at foretrække.

Det er rigtigt at det ser ud som om at baghjulene sidder for langt inde under bilen som std, men det er der da råd for
Appreciate 0
      01-06-2009, 10:52 AM   #1358
Nic320si
Lieutenant
Nic320si's Avatar
Denmark
21
Rep
408
Posts

Drives: E92 BMW 335i N54
Join Date: Sep 2007
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Det er morsomt, det er ikke noget jeg har tænkt over som et problem. Jeg glæder mig hver dag over at E90 er så gennemtænkt og ikke har noget unødvendigt dikkedar i kabinen, Audi og Mercedes fx lider af "knapomani" og VW er totalt ulogisk mht. knapper. Jeg savner dog vandthermometer og at vindues betjeningen sidder i midterkonsolen.

Udvendigt er jeg egentlig ligeglad, jeg sidder bag rettet

Bevares, jeg var rigtig glad for min E46 og havde ikke skiftet den hvis ikke undervognen var revnet. Set i bakspejlet er jeg dog ikke så ked af det, køreegenskaberne Žpå E90 er langt at foretrække.

Det er rigtigt at det ser ud som om at baghjulene sidder for langt inde under bilen som std, men det er der da råd for

Ja, jeg havde da helt glemt vinduesbetjeningen... Sidder tit og roder i midterkonsollen
Appreciate 0
      01-06-2009, 11:19 AM   #1359
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Nic320si View Post
Ja, jeg havde da helt glemt vinduesbetjeningen... Sidder tit og roder i midterkonsollen
LOL - samme her
__________________
///T
Appreciate 0
      01-06-2009, 11:29 AM   #1360
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jeg glæder mig hver dag over at E90 er så gennemtænkt og ikke har noget unødvendigt dikkedar i kabinen, Audi og Mercedes fx lider af "knapomani" og VW er totalt ulogisk mht. knapper.
Ja, især VW/Audi er alt for poppede med alle deres knapper og lamper allevegne. Jeg er også klart tilhænger af den simple og funktionelle stil, men det er bare som om at selve designet af interiøret er blevet en smule for firkantet at se på i E90 - næsten lidt 80'er agtigt Der var mere stil over de bløde kurver i E46.

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Udvendigt er jeg egentlig ligeglad, jeg sidder bag rettet
Jeg synes at mindes nogle herreflotte M6 replikafælge og splittere på frontskørtet, så helt ligeglad med det udvendige er du vist ikke

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Bevares, jeg var rigtig glad for min E46 og havde ikke skiftet den hvis ikke undervognen var revnet.
Avs - hvordan det?

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Det er rigtigt at det ser ud som om at baghjulene sidder for langt inde under bilen som std, men det er der da råd for
Ja, et råd på omtrent 275 mm i bredden
__________________
///T
Appreciate 0
      01-06-2009, 12:49 PM   #1361
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by tseemann View Post
Ja, især VW/Audi er alt for poppede med alle deres knapper og lamper allevegne. Jeg er også klart tilhænger af den simple og funktionelle stil, men det er bare som om at selve designet af interiøret er blevet en smule for firkantet at se på i E90 - næsten lidt 80'er agtigt Der var mere stil over de bløde kurver i E46.



Jeg synes at mindes nogle herreflotte M6 replikafælge og splittere på frontskørtet, så helt ligeglad med det udvendige er du vist ikke



Avs - hvordan det?



Ja, et råd på omtrent 275 mm i bredden

Jo - jeg er pænt ligeglad. Splitterne er er spørgsmål om at dække et hul fra en gren jeg kørte gennem fronten på motorvejen kort efter jeg havde fået bilen. M6 fælge var et spørgsmål om pris/vægt forhold. Jeg vil have lette fælge men ønsker ikke at betale en billion for det. jeg har tidligere kørt på BBS, de var dyre og tunge så :-)

Revnerne i bunden er en historie for sig, jeg troede egentlig at jeg havde fortalt jer den også? I efteråret 2007 var jeg til syn med min elskede E46. Den blev synet uden anmærkninger selvom den havde 300 Kkm på bagen. Jeg lagde mærke til at den ene bagstøddæmper (Bilstein) svedte lidt (uden at synsmanden dog lagde mærke til det) da vi gik rundt under bilen og det gider jeg ikke køre med, så jeg bestilte et par nye bagdæmpere. Da jeg skiftede dem opdagede jeg at subframen var revet ud af bunden i foreste højre hjørne og blev en anelse ked. Jeg kørte derefter til Jens Winther i Roskilde, de tog billeder, skrev og ringede til BMW og jeg fik besked på at de dækkede 100% 3 uger efter havde de skiftet hele bunden bagi (21 kg reperationsstykke).
Nu har jeg det ikke så godt med biler der er svejset på, så vi havde allerede skrevet under på slutsedlen på vores nuværende 330d inden vi fik E46eren tilbage.

Før:
Attachment 215944

Efter:
Attachment 215946

Last edited by Brynjolfur; 02-07-2010 at 06:08 AM..
Appreciate 0
      01-06-2009, 01:25 PM   #1362
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jo - jeg er pænt ligeglad. Splitterne er er spørgsmål om at dække et hul fra en gren jeg kørte gennem fronten på motorvejen kort efter jeg havde fået bilen. M6 fælge var et spørgsmål om pris/vægt forhold. Jeg vil have lette fælge men ønsker ikke at betale en billion for det. jeg har tidligere kørt på BBS, de var dyre og tunge så :-)
Ok, men flot det er den altså alligevel

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Revnerne i bunden er en historie for sig, jeg troede egentlig at jeg havde fortalt jer den også? I efteråret 2007 var jeg til syn med min elskede E46. Den blev synet uden anmærkninger selvom den havde 300 Kkm på bagen. Jeg lagde mærke til at den ene bagstøddæmper (Bilstein) svedte lidt (uden at synsmanden dog lagde mærke til det) da vi gik rundt under bilen og det gider jeg ikke køre med, så jeg bestilte et par nye bagdæmpere. Da jeg skiftede dem opdagede jeg at subframen var revet ud af bunden i foreste højre hjørne og blev en anelse ked. Jeg kørte derefter til Jens Winther i Roskilde, de tog billeder, skrev og ringede til BMW og jeg fik besked på at de dækkede 100% 3 uger efter havde de skiftet hele bunden bagi (21 kg reperationsstykke).
Ja, BMW er gode til at pleje deres omdømme. Det er den slags historier som er med til at sprede tryghed omkring mærket. Alt isenkræm kan gå i stykker - også på en bimmer ... det er producentens måde at håndtere garantien på, som er afgørende.
__________________
///T
Appreciate 0
      01-06-2009, 01:35 PM   #1363
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

yes har fået alle mine varer hjem nu!! er super glad

Lige i øjeblikket har jeg følgende mods som venter på at blive sat på bilen engang i næste uge

- OEM Xenon Forlygter
- Lux 5.0
- Painted grills

Nogle der har erfaringer med at købe M-bodykit nogle steder eller kan anbefale et sted? Jeg går stærkt ud fra at det bliver det næste der kommer på bilen om noget tid
Appreciate 0
      01-06-2009, 01:40 PM   #1364
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Painted grills?

Venter stadig at møde dig Exo. For fanden. Vi bor i samme provins by.

Hvor vasker du bil?
__________________
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 08:01 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST