E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-01-2011, 03:52 AM   #2751
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Heldige dig!!!

Du kan da ikke bare smidde sådan en bemærkning her uden billeder, og gerne closeup af svejsningerne, Tak
+1 - specielt interesseret i at se svejsningerne....glæder os til at høre din feedback.
Appreciate 0
      03-01-2011, 07:25 AM   #2752
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Heldige dig!!!

Du kan da ikke bare smidde sådan en bemærkning her uden billeder, og gerne closeup af svejsningerne, Tak
Point taken....

Jeg smider lige lidt billeder at den ene. Jeg ved ikke lige om det er helt top dollar, men jeg synes de ser ok ud. Ikke så fine som AR's, men de blev leveret på 4 dage

De skal monteres den 9. marts, og jeg skal også have skiftet olie/filter, så jeg regner med også at skrue lidt på boksen. Men jeg tror jeg vil prøve at køre kun med downpipes uden justering på boksen, for at se hvormeget det giver i tid på de forskellige mellemaccelerationer og i mål ydelse på Vbox'en.

Rullefelt kommer engang i april/maj når vejret er bedre og jeg har fået sommersutter på
Attached Images
     
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-02-2011, 03:54 AM   #2753
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

De ser jo fine ud spændt på at høre noget feedback når de kommer på
Appreciate 0
      03-02-2011, 05:33 AM   #2754
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
De ser jo fine ud spændt på at høre noget feedback når de kommer på
Jeg har jo aldrig haft andre downpipes i hånden, men de føles også helt ok. bliver spændende at se hvor godt de passer, håber de passer helt præcist...

Jeg glæder mig også til at teste dem, de kommer som sagt på den 9. marts sammen med speed delimiter og DP fix hvis alt går som planlagt. Nu mangler jeg bare lige et par nye bagdæk til sommerfælgene, så er den vist klar til en tur sydpå og et par runder på Nurburgring
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-04-2011, 05:42 AM   #2755
niw
Registered
0
Rep
1
Posts

Drives: BMW M3 E36 3.2 Coupé
Join Date: Mar 2011
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Så vil jeg da også lige melde mig, selvom jeg godt nok ikke ejer en E90 model ... jeg må "nøjes" med en totalt strippet E36 M3 :-)



Nu har jeg ikke læst alle 126 sider, men kunne da høre nogen af jer kører på ringen ... så hvis i er interesseret så har jeg mit eget forum på http://www.nordsloejfen.dk

Vi skal ca. 12 derned her til påske, hvis nogen er friske :-)
Appreciate 0
      03-04-2011, 06:17 AM   #2756
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by niw View Post
Så vil jeg da også lige melde mig, selvom jeg godt nok ikke ejer en E90 model ... jeg må "nøjes" med en totalt strippet E36 M3 :-)



Nu har jeg ikke læst alle 126 sider, men kunne da høre nogen af jer kører på ringen ... så hvis i er interesseret så har jeg mit eget forum på http://www.nordsloejfen.dk

Vi skal ca. 12 derned her til påske, hvis nogen er friske :-)
Hej Niw

Velkommen til - og btw alle BMW fans er velkomne Jeg ejede faktisk selv en E36 M3 for nogle år siden - savner den stadigvæk!!

Tror desværre ikke at jeg kan komme til påske da jeg tager tilbage til Danmark, men frisk næste gang I tager afsted.

Har tænkt mig at arrangere på SPA Francorchamp senere iår - lad mig vide om du/I kunne være interesserede.
Appreciate 0
      03-04-2011, 11:44 AM   #2757
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by niw View Post
Så vil jeg da også lige melde mig, selvom jeg godt nok ikke ejer en E90 model ... jeg må "nøjes" med en totalt strippet E36 M3 :-)



Nu har jeg ikke læst alle 126 sider, men kunne da høre nogen af jer kører på ringen ... så hvis i er interesseret så har jeg mit eget forum på http://www.nordsloejfen.dk

Vi skal ca. 12 derned her til påske, hvis nogen er friske :-)
Også et velkommen til herfra Jeg skal derned på et tidspunkt i foråret med min søn, men jeg er ikke helt skker på at jeg kan i påsken. Fedt initiativ

Og bilen behøver du bestemt ikke at "skamme dig" over
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-05-2011, 01:43 PM   #2758
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hej Niw

Velkommen til Dette forum, med dine sunde interesser vil du jo falde godt til her
Jeg har spillet ps3 gt5 som en gal (når jeg måtte låne den af sønnen) for at øve mig på nordschlife har ikke været der de sidste 20år desværre, men jeg har en gammel trackday Alfa gtv som skulle have sin dåb der før bimmeren.
Dertil er din M3 nok også bedre forberedt end vores "335i familieslæder"

Har været lidt fraværende her i mit førsøg på at følge med i hvad mit idol Shiv kunne udrette med min 2078 Rb turbo opgradering vildt imponerende 511 bhk med more to come

Ps Og så du har fået et ny tmedlem

Last edited by Aridk; 03-05-2011 at 02:31 PM..
Appreciate 0
      03-06-2011, 12:09 AM   #2759
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Har været lidt fraværende her i mit førsøg på at følge med i hvad mit idol Shiv kunne udrette med min 2078 Rb turbo opgradering vildt imponerende 511 bhk med more to come
Tænkte nok jeg ikke var den eneste der savlede og overvejer en RB opgradering.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-09-2011, 10:54 AM   #2760
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Ok, så kom downpipes på. Jeg har indledningsvist 2 kommentarer:

1) Wagner Tuning og jeg har helt klart ikke en ensartet opfattelse af hvad "100% fit" er..... Der skulle mere end en smule knofedt til at få det hele til at sidde rigtigt. Den ene downpipe måtte vi varme op og banke lidt på.

2) Jeg fatter ikke at nogen kan skifte downpipes på 2 timer. Jeg var med hele vejen, vi brugte 4 arbejdstimer, og min mekaniker er IKKE langsom, tværtimod.

Når det så er sagt, så kunne jeg mærke forskellen allerede da jeg kørte fra værkstedet. Det er alt for vådt/glat til at teste noget som helst i dag, så det må vente mht at lege med Vbox'en, og jeg har heller ikke været over ca. 4500 rpm endnu, så jeg har stadig til gode at finde ud af hvor meget den har fået oppe på toppen. Jeg synes nu blot jeg kan mærke en stærkt forbedret speeder respons og endnu en mere jævn effekt og moment kurve. Glæder mig til at komme på rullefelt til foråret. Jeg har ikke justeret på min boks tuning endnu, så de forskelle jeg måler bliver direkte på downpipes.

Jeg smider lige nogle få billeder i tilfældig orden fra "operationen"
Attached Images
    
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-09-2011, 01:11 PM   #2761
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Har været inde for at kigge et par gange idag det jo den 9 så jeg har ventet m spænding for at høre hvad du syntes, kedeligt at vejret skulle sætte en stopper for at du kunne lege m dit nye legetøj.
Hva m lyden?

Last edited by Aridk; 03-09-2011 at 01:20 PM..
Appreciate 0
      03-09-2011, 02:20 PM   #2762
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Har været inde for at kigge et par gange idag det jo den 9 så jeg har ventet m spænding for at høre hvad du syntes, kedeligt at vejret skulle sætte en stopper for at du kunne lege m dit nye legetøj.
Hva m lyden?
Jeg synes ikke den lyder højere, en lille smule mere spool lyd, og måske lidt mere dybt brum når man giver den gas, men bestemt ikke det vilde overhovedet. Et par gange hørte jeg en lidt højere "gurge lyd" når jeg slap gassen, først troede jeg det var raslen fra rørene som sidder MEGET tæt, men det lød nærmere som om det bare var en forstærket sædvanlig lyd ved brat speeder slip. Men altså, nu har jeg jo også kun kørt ca 20 km i den og tilmed kun indenfor by grænsen, det sætter lidt en begrænsning for hvad jeg har kunnet teste....

Jeg kunne dog, som nævnt i min forrige post, mærke en forandring med det samme jeg satte mig i bilen og accelererede første gang. Jeg glæder mig meget til at se hvad målingerne siger i forskel, både accelerationstider og effektmåling på Vbox'en

Jeg var lige ved at køre en lille tur lidt tidligere på aftenen, men så stod det ned i stænger, og så gad jeg ikke skøjte rundt derude, det er bare SÅ irriterende når man skal måle.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-12-2011, 06:15 AM   #2763
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Har været inde for at kigge et par gange idag det jo den 9 så jeg har ventet m spænding for at høre hvad du syntes, kedeligt at vejret skulle sætte en stopper for at du kunne lege m dit nye legetøj.
Hva m lyden?
Nu har jeg fået rullet lidt mere med de downpipes på, og det er helt klart at de har givet en del. Endnu har det være for vådt til at jeg kunne få ordentligt fæste i alt under 4. gear selv med spær, men lyden har helt sikkert ændret sig.

De af jer der også har downpipes, kan I også høre en blæselyd (den er lidt højere end kun fra DCI og nu hele vejen igennem omdrejningsregisteret fra ca. 2000 rpm og op i stedet for imellem 1500-2500 rpm)? Jeg har rullet vinduet ned og givet gas mens jeg lytttede under bilen mm, og vi har tjekket på værkstedet, så det er ikke pga. en utæthed. Lyder bare lidt anderledes, lidt som en støvsuger i baggrunden

Bortset fra tilpasnings problemerne er jeg meget tilfreds med at have fået downpipes på, min moment og effektkurve føles endnu mere jævn eller "smooth" end før, især synes jeg den føles meget kvikkere i respons under 2500 rpm, det føles faktisk som om den trækker lige så godt ved 1500 rpm nu som den gjorde ved 2500 før. Men det er naturligvis rent subjektivt.

I forhold til Vbox kan jeg sige at med blinkende esp lys i regnvejr trækker den alligevel 0,4 sek hurtigere fra 100-200, og den er lige så hurtig i 4.gear fra 100-200 som den var i 3.+4. gear før

BMS speed delimiteren virker i øvrgt også upåklageligt. Var til service i Tyskland (uden Vbox desværre), glæder mig til at få sommerdæk på og komme til Tyskland, den trækker stadigvæk mærkbart ved ~270 på klokken, og der var jeg ikke engang kommet i 6. gear endnu.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-12-2011, 01:11 PM   #2764
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Gijoe og kongen tak for den fine feedback på down pipe

Jeg har endelig omsider fået et tracking nr på mine Ar (det tog også kun 4,5 mdr) så nu tror jeg de på vej glæder mig til at se dem og få dem installeret
Gijoe dine findings stemmer meget godt overens med hvad jeg fandt på den Engelske tec-side:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=487753
'
Syntes ikke det gør noget vi kan høre turboerne arbejde ja i overnævnte thread syntes han først at det var for meget at man kunne høre turboerne men efter at par dage syntes handet var en fed lyd, og ville ikke undvære den
Appreciate 0
      03-12-2011, 01:45 PM   #2765
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Gijoe og kongen tak for den fine feedback på down pipe

Jeg har endelig omsider fået et tracking nr på mine Ar (det tog også kun 4,5 mdr) så nu tror jeg de på vej glæder mig til at se dem og få dem installeret
Gijoe dine findings stemmer meget godt overens med hvad jeg fandt på den Engelske tec-side:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=487753
'
Syntes ikke det gør noget vi kan høre turboerne arbejde ja i overnævnte thread syntes han først at det var for meget at man kunne høre turboerne men efter at par dage syntes handet var en fed lyd, og ville ikke undvære den
Fedt, det er godt nok også længe du har måttet vente så hva? Det har jeg SLET ikke tålmodighed til, men jeg er sikker på at AR er klart de bedste.

Mht. lyden, så lyder den helt vildt fedt når den er varm og man åbner vinduet. Man kan høre turboerne ret tydeligt og udstødningen brummer dybere og larmer mere Glimrende sound rent ud sagt. Det er mere inde i kabinen at det lyder som en blæser der spooler op og så ligger med en konstant hastighed indtil man slipper speederen. Den er ikke så markant, men man kan helt klart høre den. Den del af lyden synes jeg ikke er så fed, men performance forbedringen er stor nok til at jeg kan leve med den

De skriver i tråden at de føler den trækker mindre når den er kold. Min erfaring er stik modsat, jeg synes klart at den trækker bedre og mere jævnt end nogensinde før når den er kold nu, især i de helt lave omdrejninger. Jeg kører generelt ikke over ca. 3000 omdrejninger før den er rimeligt varm, dvs olie min 90 grader.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-13-2011, 11:05 AM   #2766
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Prøv lige at se hvor jævnt den trækker hele vejen fra 100-250 i 6. gear. Kørt med DTC og ikke med alt slået fra pga. semi vådt føre. De enkelte "hick-ups" er hvor den trak spin. Det gjorde den sidste gang @ 238,13 km/t midt i et vognbaneskift over en hvid stribe.....

Det er naturligvis testet forleden i Tyskland Mine Vredestein Wintrac Extreme vinterdæk med hastigheds kode W er praktiske i den forbindelse, de er helt stabile ved denne hastighed.

Og kan vi så ikke snart få noget tørvejr PLEASE.... Sommerdæk kommer på den 11. april, og når turen så går sydover skal topfarten testes. Den trækker stadigvæk helt pænt deroppe af, fra 240-250 tager trods alt "kun" 2,38 sek. Og 250 på GPS'en er altså trods alt små 270 på klokken.

Edit: Aner ikke hvorfor billedet ikke kom med, nu kan jeg heller ikke tilføje det.... Oh well, det var en fin graf fra Performance Tools til Vboxen......
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |

Last edited by G.I.Joe; 03-13-2011 at 11:21 AM..
Appreciate 0
      03-13-2011, 11:23 AM   #2767
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Her er så... forhåbentligt.... screenshot til forrige post
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-14-2011, 10:39 AM   #2768
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Øhhhhh jeg syntes du sagde du havde glemt v-boxen på din tur gennem Tyskland
Appreciate 0
      03-14-2011, 10:45 AM   #2769
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Prøv lige at se de her nye Morr fælge og så tænk hvad de ville gørre for dine acc-tider med den lave uaffejdret vægt og så et par gode bløde sommerdæk

http://www.e90post.com/forums/showth...79#post9123079
Appreciate 0
      03-14-2011, 11:23 AM   #2770
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Øhhhhh jeg syntes du sagde du havde glemt v-boxen på din tur gennem Tyskland
Ja Ja på dén tur, det her var en anden tur
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-14-2011, 11:28 AM   #2771
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Prøv lige at se de her nye Morr fælge og så tænk hvad de ville gørre for dine acc-tider med den lave uaffejdret vægt og så et par gode bløde sommerdæk

http://www.e90post.com/forums/showth...79#post9123079
De er godt nok lækre. Hvor ser du hvad de vejer?

Har lige fået nogle nye Bridgestone sommersutter hjem til bagdækkene, jeg holder mig til RE50A og RFT, men har købt dem i "Y", så jeg kan teste topfart i Tyskland uden at skide grønne grise samtidigt
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-14-2011, 11:58 AM   #2772
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
De er godt nok lækre. Hvor ser du hvad de vejer?

Har lige fået nogle nye Bridgestone sommersutter hjem til bagdækkene, jeg holder mig til RE50A og RFT, men har købt dem i "Y", så jeg kan teste topfart i Tyskland uden at skide grønne grise samtidigt
Jeg mener det lige omkring 8kg for og 9kg bag, du må lave en search og finde Morrs thread, kan blot huske de lidt lettere end mine og så bagfælgen på 10" nu mod før 9,5"

Her: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=420880
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 07:28 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST