E90Post
 


Extreme Powerhouse
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-20-2012, 04:06 PM   #3213
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Jeg fandt dem på Mstyle.co.uk, hvilket tilsyneladende er et okay benyttet site blandt de britiske brugere herinde :-)
Jeg kan ikke umiddelbart se det er VMR VB3 fælge de har på Mstyle hjemmesiden?
Jeg har heller ikke kunne finde ud af om de leverer TÜV med så de er lovlige i Danmark og CSC5 kunne jeg heller ikke finde...

Hvordan gjorde du det? Ringede du og snakkede med dem eller kigger jeg helt hen i vejret
Appreciate 0
      03-21-2012, 12:07 AM   #3214
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Skal jeg svare aerligt? ;-)

http://mstyle.co.uk/acatalog/BMW_3_E90_E91_Alloy_Wheels_VMR.html

Jeg skrev til dem mht andre daek - i den forbindelse kan Tony Treaner anbefales.

Fang ham på: tony@mstyle.co.uk
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      03-21-2012, 02:34 AM   #3215
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Ja 235/265 :-)

Endte i 14,5K ex moms, inkl. dæk, montering og forsendelse til DK.
Sejt. Det er en helt ok pris. Jeg ville nok have Michelin Pilot Super Sports på, men det er vel omtrent samme pris.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-21-2012, 07:18 AM   #3216
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Jeg vil tro Michelin er nogenlunde samme pris :-)
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      03-21-2012, 08:17 AM   #3217
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Jeg vil tro Michelin er nogenlunde samme pris :-)
Du må huske de obligatoriske billeder når du har fået dem monteret, ikke?

Jeg er lidt i tvivl om det skal være silver, gun metal eller hyper black. Synes alle farverne er fede, det er bare lige med hvad der passer bedst til min bils farve..... Tror nu nok det bliver i Silver
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      03-21-2012, 01:48 PM   #3218
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Du må huske de obligatoriske billeder når du har fået dem monteret, ikke?

Jeg er lidt i tvivl om det skal være silver, gun metal eller hyper black. Synes alle farverne er fede, det er bare lige med hvad der passer bedst til min bils farve..... Tror nu nok det bliver i Silver
Jeg ville også gå efter sølv det er det sikre valg

mht billeder så har jg allerede spurgt efter dem, så jeg håber de bliver smidt på forum lige så snart fælgene er monteret.

Det der kunne være sjovt vile være hvis vi lige kunne få det ET mål du har valgt til fælgene, på den måde kan vi jo ved selvsyn se dem monteret på bilen. Dæk størrelsen er i hvertfald den samme som jeg agter at få monteret
Appreciate 0
      03-22-2012, 07:27 AM   #3219
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Ska' nok, ska' nok!

Jeg håber i øvrigt på at modtage dem i næste uge

Jeg var i vildrede over hvilken finish jeg skulle vælge - stod og vippede imellem Silver og Gunmetal, som jeg begge synes er fede til TiAG

Silver er den sikre, og altid pæne. Gunmetal virker lidt mere aggressivt, men jeg har ikke set den i virkeligheden. Var faktisk så langt ude, at jeg havde gang i Facebook-afstemning, og efterhånden spurgte alle bilinteresserede jeg kom i nærheden af

Endte med Gunmetal, så jeg håber de kan leve op til de billeder jeg efterhånden har set riiiiiiiiiigtigt mange af
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      03-29-2012, 12:37 AM   #3220
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Ska' nok, ska' nok!

Jeg håber i øvrigt på at modtage dem i næste uge

Jeg var i vildrede over hvilken finish jeg skulle vælge - stod og vippede imellem Silver og Gunmetal, som jeg begge synes er fede til TiAG

Silver er den sikre, og altid pæne. Gunmetal virker lidt mere aggressivt, men jeg har ikke set den i virkeligheden. Var faktisk så langt ude, at jeg havde gang i Facebook-afstemning, og efterhånden spurgte alle bilinteresserede jeg kom i nærheden af

Endte med Gunmetal, så jeg håber de kan leve op til de billeder jeg efterhånden har set riiiiiiiiiigtigt mange af
Hva.... er fælgene ikke kommet endnu vi skal jo se billeder
Appreciate 0
      03-30-2012, 03:43 AM   #3221
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Hva.... er fælgene ikke kommet endnu vi skal jo se billeder
Hehe, jo fik dem monteret tirsdag - skal nok lige få lagt et billede op

Mht. komforten, så er de naturligvis lidt hårdere end, men ikke mere end det er til at holde ud, så der var min bekymring heldigvis uberettiget

Hvad angår "handling" (jeg kan ikke komme på det danske udtryk?), så føles bilen dog noget med løs med de nye hjul, ved ikke om det er en naturlig effekt af at gå op i 19"?

Har alm. non-sport undervogn, så overvejer om det er værd at skifte fjedre/dæmpere, eller gå hele vejen og montere gevindundervogn.

Det skal nok nævnes at selv på de almindelige små 16" jeg benyttede over vinteren, synes jeg den var lige blød nok i kurverne.
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      04-02-2012, 04:53 AM   #3222
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Tjaaa, nu er det jo sådan at intet er permanent. Hvis man ikke kan lide ændringerne, så kan man jo bare lave det om igen. De fjedre der fulgte med mit Bilstein B12 sæt brød jeg mig ikke om (identiske med H&R) hvorfor jeg skiftede dem igen efter 6000 km til mine nuværende Eibach. Økonomi spiller da selvfølgelig en rolle, heldigvis kan jeg selv ødelægge det meste så det er kun reservedelsprisen, og hvis man så kan finde stumperne i Tyskland så er det overkommeligt. Og så er der jo også en ikke uvæsentlig faktor nemlig WAF som altid skal tages med i overvejelserne.
Faldt lige over denne gamle post vedr. Bilstein B12.

I dette indlæg står der at B12 = Bilstein dæmpere + H&R fjedre.

Som jeg har forstået det, så er B12 = Bilstein B8 dæmpere + Eibach Pro Kit.

Er dette ændret siden, eller er det noget jeg har misforstået?
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      04-03-2012, 07:28 AM   #3223
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Hva.... er fælgene ikke kommet endnu vi skal jo se billeder
Så fandt jeg lige et par minutter til at lægge billederne over fra min iPhone (der er lidt stille på arbejde her i påsken).

De er taget lige efter montering, så bilen står noget højt efter lige at være kommet af lift + mine vinterdæk ligger bagi - but you get the point

Afventer i øvrigt BMW caps fra Ebay - tror de vil pynte lidt mere end VMRs.



__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      04-03-2012, 11:55 AM   #3224
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Pynne
Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Hva.... er fælgene ikke kommet endnu vi skal jo se billeder
Så fandt jeg lige et par minutter til at lægge billederne over fra min iPhone (der er lidt stille på arbejde her i påsken).

De er taget lige efter montering, så bilen står noget højt efter lige at være kommet af lift + mine vinterdæk ligger bagi - but you get the point

Afventer i øvrigt BMW caps fra Ebay - tror de vil pynte lidt mere end VMRs.



Uhhh det ser sku godt ud endnu engang tillykke med dem!
__________________
Appreciate 0
      04-03-2012, 12:58 PM   #3225
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Ser godt ud, endnu engang tillykke med dem :-)
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      04-03-2012, 02:47 PM   #3226
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hej Pynne

Tillykke med dem de ser jo godt ud og klæder bilen godt

Jeg har selv lige monteret mine sommerdæk idag, måtte 2 gange til Tyskland inden det lykkes skulle ned og have nye bagdæk på da jeg så kom hjem havde de monteret indersiden udaf på den ene fælg så afsted igen.

Kan se du efterspørger lidt hjælp inde på suspention-sektionen!
Så lidt indput herfra:
Normalt vil Rft dæk være 3-4 kg tungere end normale dæk samme størrelse, så dine nye fælge skal være seriøst tunge for at det det som gør sig gældende

Vores biler er jo designet til RFT så derfor har de noget bløde bøsninger til at afhjælpe den manglende komfort og følling med bilen pga det stivere RFTdæk, M3 har hårdere bøsninger da den er lavet til NRFT dæk og det er meget udbredt her at opgradere til M3 bøssninger/bærrearme når man kører på NRFT, men for at dette skal gøre sig gældende og mærkbart skal du virkelig presse bilen til det ydrerste.

Prøv at checke dit ET (indpresnings dybde) jo mindre ET jo længere ude vil fælgene sidde og jo mere fladt vil bilen ligge i kurver den faceliftede E91 lci har så vidt jeg husker 5mm mindre ET.

Mine erfaringer:
Min egen E92 kører på 19 NRFT og med M undervogn ( M3 Bagbrosbøsninger) Den kører næsten som en drøm, nej et godt kompromi mellem dagligdagsbil og sjov i gaden.
Min Far har en ny 320d lci den har standart undervogn og den er smaskrødden undskyld meget blød den vugger frem og tilbage når man bremser og accerlerer og krænger menget det gør den både på 16" stdmonteret dæk og 18" OZ m nrft.

Min lillebror havde tidligere en e90 320d den kørte på 19 NRFT også men han havde fået monteret (mener jeg) Witech sænkningsfjrdre og den lå som en gokart på vejen, jeg syntes den var lige hård nok så det gik lidt ud over komforten

Så det er nok undervognen du skal kigge på

God Påske
Appreciate 0
      04-04-2012, 02:17 AM   #3227
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hej Pynne

Tillykke med dem de ser jo godt ud og klæder bilen godt

Jeg har selv lige monteret mine sommerdæk idag, måtte 2 gange til Tyskland inden det lykkes skulle ned og have nye bagdæk på da jeg så kom hjem havde de monteret indersiden udaf på den ene fælg så afsted igen.

Kan se du efterspørger lidt hjælp inde på suspention-sektionen!
Så lidt indput herfra:
Normalt vil Rft dæk være 3-4 kg tungere end normale dæk samme størrelse, så dine nye fælge skal være seriøst tunge for at det det som gør sig gældende

Vores biler er jo designet til RFT så derfor har de noget bløde bøsninger til at afhjælpe den manglende komfort og følling med bilen pga det stivere RFTdæk, M3 har hårdere bøsninger da den er lavet til NRFT dæk og det er meget udbredt her at opgradere til M3 bøssninger/bærrearme når man kører på NRFT, men for at dette skal gøre sig gældende og mærkbart skal du virkelig presse bilen til det ydrerste.

Prøv at checke dit ET (indpresnings dybde) jo mindre ET jo længere ude vil fælgene sidde og jo mere fladt vil bilen ligge i kurver den faceliftede E91 lci har så vidt jeg husker 5mm mindre ET.

Mine erfaringer:
Min egen E92 kører på 19 NRFT og med M undervogn ( M3 Bagbrosbøsninger) Den kører næsten som en drøm, nej et godt kompromi mellem dagligdagsbil og sjov i gaden.
Min Far har en ny 320d lci den har standart undervogn og den er smaskrødden undskyld meget blød den vugger frem og tilbage når man bremser og accerlerer og krænger menget det gør den både på 16" stdmonteret dæk og 18" OZ m nrft.

Min lillebror havde tidligere en e90 320d den kørte på 19 NRFT også men han havde fået monteret (mener jeg) Witech sænkningsfjrdre og den lå som en gokart på vejen, jeg syntes den var lige hård nok så det gik lidt ud over komforten

Så det er nok undervognen du skal kigge på

God Påske
Hej Ari (og jer andre ),

Mange tak for komplimenterne!

Ja efter montering af nye hjul er det gået op for mig, at det nok er nødvendigt at ændre på undervognen, selvom der er lidt forskellige meldinger om hvorvidt det skyldes:
a) blødere sidevæg
b) den større vægt/overflade
c) ændret indpresningsdybde

Jeg anvender følgende setup, så måske én af jer kan be- eller afkræfte at det er indpesningsdybden der laver ballade:
Front 8,5x19 ET 40 with 235/35/19
Rear 9,5x19 ET 45 with 265/30/19

Efter at have læst stribevis af anmeldelser hælder jeg nok pt. mest til Bilstein B12 (Bilstein B8 dæmpere + Eibach Pro Kit fjedre), men overvejer også om man skal tage springet til gevind såsom Eibach Pro Street S. Prisforskellen er ca. kr. 1.000,-, så hvis det vil give et bedre resultat vælger jeg klart den løsning.

God påske
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth

Last edited by Pynne; 04-04-2012 at 02:22 AM..
Appreciate 0
      04-06-2012, 01:53 PM   #3228
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Hej Pynne
Ved du hvad gevind undervognen sænker bilen med? Jeg har selv kigget lidt på dette og kunne se at de pr. default sænker bilen 30mm hvilket er 5mm mindre end den er standard med M-undervogn nu. Jeg kiggede efter den hvor man manuelt kunne justere hårdhed og højde. mener de hed B10?
Hvad angår ET målet ser dine forfælge ud til at være spot on til hvad jeg har fået fortalt de skulle være til vores biler, men derimod dine bagdæk kunne godt have været lidt mindre, jeg er blevet anbefalet at købe ET33, her skulle både 265 og 275 mm bagdæk kunne side monteret uden at den ville skrabe på...
Appreciate 0
      04-14-2012, 02:55 AM   #3229
anielsen71
Major
Denmark
557
Rep
1,499
Posts

Drives: F36 435xd
Join Date: Mar 2012
Location: Behind the wheel

iTrader: (0)

Garage List
Hej alle
Er ny her men kender et par andre brugere herinde (Jacobniell og GI Joe)
Har også lige bestilt et sæt VB3'ere men i Black Matte.
Stod og skulle vælge imellem silver eller Black Matte, og tog chancen :-)
De skal sidde på en E91'er i farven sparkling graphite.
Billeder skal nok komme ;-)
__________________
Brgds
Allan
‘15 F36 435xd Gran Coupé

Ex: E46 330d, E91 330dA
Appreciate 0
      04-14-2012, 05:39 PM   #3230
jakobv84
Private First Class
United_States
3
Rep
184
Posts

Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Jeg har nu haft min E90 335i i et års tid og med foråret herovre kribler det lidt for at få sol på hårbunden... især efter fruen har fået en porsche boxster. Er der nogen der har erfaring med 6-serien? Jo mere jeg kigger jo mere hooked bliver jeg på en brugt 6-serie (650i eller M6)! Har brug for at få noget fornuft indenbords om at jeg bør blive i min 335i!
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
Appreciate 0
      04-15-2012, 01:49 AM   #3231
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej alle
Er ny her men kender et par andre brugere herinde (Jacobniell og GI Joe)
Har også lige bestilt et sæt VB3'ere men i Black Matte.
Stod og skulle vælge imellem silver eller Black Matte, og tog chancen :-)
De skal sidde på en E91'er i farven sparkling graphite.
Billeder skal nok komme ;-)
Hej Allan, velkommen til herinde. Glæder mig til at se billeder. Jeg tror desværre mit fælg budget i år kommer til at gå til ny kobling i stedet for

Men så kan jeg jo bruge de nye dæk jeg købte sidste år....

Jeg er helt vild med den der hedder "hyper black", men det er godt nok svært at se for sig i hovedet om det kommer til at se godt ud på bilen.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      04-15-2012, 02:34 AM   #3232
anielsen71
Major
Denmark
557
Rep
1,499
Posts

Drives: F36 435xd
Join Date: Mar 2012
Location: Behind the wheel

iTrader: (0)

Garage List
Hej Lars

Tak tak :-)
VMR har også bedt om billeder til deres galleri, så jeg skal nok få taget nogen. Lige nu ligger fælgene hos DHL i tyskland. Skal forhåbentlig hente dem i morgen aften hos DHL i Kastrup :-)

Så kan det være du lige skal tale med Jacob. Han har lige fået ny kobling i men synes vist den er en del hårdere end han forventede ;-)
Så det bliver vist en om'er for ham synes jeg han talte lidt om.
__________________
Brgds
Allan
‘15 F36 435xd Gran Coupé

Ex: E46 330d, E91 330dA
Appreciate 0
      04-15-2012, 03:36 AM   #3233
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej Lars

Tak tak :-)
VMR har også bedt om billeder til deres galleri, så jeg skal nok få taget nogen. Lige nu ligger fælgene hos DHL i tyskland. Skal forhåbentlig hente dem i morgen aften hos DHL i Kastrup :-)

Så kan det være du lige skal tale med Jacob. Han har lige fået ny kobling i men synes vist den er en del hårdere end han forventede ;-)
Så det bliver vist en om'er for ham synes jeg han talte lidt om.
Hej Allan

Overraskende nok så har konen nu været ude og køre i bilen, og hun meldte tilbage at hun var super glad for den, nu koblede den jo langt bedre end den gamle gjorde... hmmm ja man kan åbenbart stadig blive overrasket
Jeg havde min far ude i bilen også for lige at prøve koblingen og også han synes den kørte super godt, så mon ikke man kan leve med en lidt hårdere kobling så længe den holder bedre end den gamle...

Så længe min kone er glad er jeg glad, som man siger...
Appreciate 0
      04-15-2012, 03:40 AM   #3234
anielsen71
Major
Denmark
557
Rep
1,499
Posts

Drives: F36 435xd
Join Date: Mar 2012
Location: Behind the wheel

iTrader: (0)

Garage List
Hej Jacob

Hold da op. Man fristes til at spørge om det er dig der er en tøs ?

Men fedt at resten af familien bare siger

Så må du bare bide det i dig og glæde dig over at du nu har en chance for at kunne overfører de mange Nm
__________________
Brgds
Allan
‘15 F36 435xd Gran Coupé

Ex: E46 330d, E91 330dA
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 01:29 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST