E90Post
 


The Tire Rack
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-02-2011, 03:09 AM   #2839
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Tak. Jeg er begyndt at forsøge at indhente forummet siden maj, og al jeres diskussion om tuning er gift for pengepungen!

Jeg hopper i øvrigt åbenbart frem og tilbage mellem Alfa Romeo og BMW... mystisk Først en 1998 Alfa Romeo 156 1.8TS (i Danmark), så 2006 E90 BMW 325i (i Slovakiet) og senest en 2005 Alfa Romeo GT 2.0JTS (også i Slovakiet). Dejlig bil, omend jeg burde have købt 3.2 V6 motoren, men at importere en Alfa Romeo til USA giver ingen mening. Efter oprindeligt at have tænkt truck (Ford F-150) eller måske en Ford mustang convertible flirtede jeg længe med tanken om en Chevrolet Camaro Convertible Kan ikke få mig selv til at købe helt nyt og de fås desværre ikke brugte endnu (jeg gider heller ikke vente flere måneder), så nu må det blive BMW 335i

Efter lidt frem og tilbage mellem sedan, coupe og convertible er jeg endt med at en sedan må være valget både pga. prisforskellen og at det jo er lidt mere praktisk end en uden tag (desværre!)

Det her er den oprindelige generation iDrive (CCC), ik'?

Heh Jakob jeg er også Alfa mand synd du aldrig har haft en rigtig Alfa dog, 116 serie bil (transaksel) min sidste Alfa var en 3.0 v6 24 gtv fantastisk motor ( har stadig en 116 gtv trackdaybil)
Appreciate 0
      05-02-2011, 03:24 AM   #2840
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Hehe ok, så giver det også mere mening. Kan godt forstå at du lige skal passe på koblingen de første km, det er sikkert ikke helt billigt at få den skiftet

Nu må vi se om jeg stadig har min 335i næste sommer eller om jeg er kommet på noget bedre til den tid. Lige nu er jeg superglad for den, har lige aftalt en tid til at få Forge DV's på og så langt om længe få den rullet. Det er planlagt til den 6. maj
Glæder mig til at høre om du kan mærke forskelv med de Forge DV´s har selv overvejet dem men ville købe dem sammen med en chargepipe i forbindelse med meth-kit, har et par gange oplevet ved 15psi at standart Dv´erne har haft lidt problemer. Hvor køber du dem e-bay.de eller har du fundet et sted med en super pris?

Er lige komet hjem fra en ferie på Kreta, det var dejligt at sætte sig i bimmeren igen efter en uge i en 9 personers Fiat Scuda, de kører nu spændende de Grækere fed tur du havde der til nordschleife kan blive helt missundelig. kun 281 km/t der må have været meget påsketrafik

Er du tit i Skagen eller var det kun en påske tur?

Last edited by Aridk; 05-02-2011 at 03:39 AM..
Appreciate 0
      05-02-2011, 03:45 AM   #2841
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Glæder mig til at høre om du kan mærke forskelv med de Forge DV´s har selv overvejet dem men ville købe dem sammen med en chargepipe i forbindelse med meth-kit, har et par gange oplevet ved 15psi at standart Dv´erne har haft lidt problemer.

Er lige komet hjem fra en ferie på Kreta, det var dejligt at sætte sig i bimmeren igen efter en uge i en 9 personers Fiat Scuda, de kører nu spændende de Grækere fed tur du havde der til nordschleife kan blive helt missundelig. kun 281 km/t der må have været meget påsketrafik

Er du tit i Skagen eller var det kun en påske tur?
Jeg glæder mig også til at få dem i. Jeg tror nogle af de tidligere limp modes jeg har fået har været fordi standard ikke kunne holde til trykket, så jeg satser på at der også skal skrues lidt op for ydelsen efterfølgende.

Det var en sindssygt fed tur til Nordschleife, men for pokker hvor var der meget trafik begge veje, det var helt umuligt at komme meget over 220 det meste af tiden På vej hjem var det først efter Hamburg at man overhovedet kunne komme over ~160..... suk.

Min nevø og min svoger har begge boet 2 år i Grækenland, så jeg har hørt en ting eller to om hvordan de kører dernede LOL, godt du ikke havde din egen bil med

Mht. Skagen, så er vi der vel et par gange om året, vi er mest i sommerhus ved Blåvand når vi holder fri, men et par gange om året skal vi lige op på spidsen og se hvordan det står til. Du kommer der måske oftere?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-02-2011, 04:44 AM   #2842
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg glæder mig også til at få dem i. Jeg tror nogle af de tidligere limp modes jeg har fået har været fordi standard ikke kunne holde til trykket, så jeg satser på at der også skal skrues lidt op for ydelsen efterfølgende.

Det var en sindssygt fed tur til Nordschleife, men for pokker hvor var der meget trafik begge veje, det var helt umuligt at komme meget over 220 det meste af tiden På vej hjem var det først efter Hamburg at man overhovedet kunne komme over ~160..... suk.

Min nevø og min svoger har begge boet 2 år i Grækenland, så jeg har hørt en ting eller to om hvordan de kører dernede LOL, godt du ikke havde din egen bil med
Ja da jeg fik bilen i lufthavnen var der en del buler og skrammer det tog de ikke så tung men ja jeg ville godtnok have været nervøs for bimmeren der, efter et par dage syntes de andre vi var sammen med at jeg kørte som en infødt det gælder jo om at blende in

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Mht. Skagen, så er vi der vel et par gange om året, vi er mest i sommerhus ved Blåvand når vi holder fri, men et par gange om året skal vi lige op på spidsen og se hvordan det står til. Du kommer der måske oftere?
Ja der jeg er født og opvokset, har stadig familie der så vi kommer der tidt.
Appreciate 0
      05-02-2011, 09:39 AM   #2843
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Undskyld mig men nu tager vi lige diskussionen igen, det eneste sted en M3 kan slå en tunet 335i er på undervognen udsennet og lyden.
Udsennet ser vi ikke når vi kører i den og man kan ikke køre rundt med vinduet rullet ned hele tiden pga træk

Når man nu har fundet sig tilrette i dagligstuen af en cabine i en M3 vil han blive meget skuffet af den til 95% af tiden "underpowered" motor, hvis du skal have samme effekt i en m3 v8 motor vil det koste over 100.000 kr og du vil stadig mangle noget monent.

Så hvis man vil have en lidt sovere 335i koster det ikke en formue at sætte m3 undervogns bærrearme og bøssninger som de har gjort m 1M og køber man dertil en god gewinde undvogn har du en bil som er 100-50 kg lettere og den vil køre i cirkler omkring en M3. Bare lige en refference jeg har lige købt det nye Sportauto og den "kun" 340 hk 1M er 1 sec hurtigere rundt på Hockenheim end M3 m competitione pack

Ps som desideret racerbil ved jeg godt at en M3 motor vil holde bedre, men som allround familliebil og trackdaycar er der ikke noget som slår en modifficeret 335i-slut

Jollerbarn flexleaser du dine biler siden du har plader på dem på forskellige tidspunkter?
Jeg flexer, ja :-)

Ift. 335i vs M3 er den vist debateret til døde. Lad os lade den ligge ved, at det er en subjektiv vurdering. For mig personligt var jeg dog ikke et sekund i tvivl efter at have prøvet den, at den var federe (for mig) end min 335i'er.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      05-02-2011, 12:03 PM   #2844
jakobv84
Private First Class
United_States
3
Rep
184
Posts

Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Heh Jakob jeg er også Alfa mand synd du aldrig har haft en rigtig Alfa dog, 116 serie bil (transaksel) min sidste Alfa var en 3.0 v6 24 gtv fantastisk motor ( har stadig en 116 gtv trackdaybil)
De er vist før min tid (jeg er 27) + jeg er vokset op i København hvor det at have bil som ung jo er unormalt
Appreciate 0
      05-02-2011, 12:14 PM   #2845
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Jeg flexer, ja :-)

Ift. 335i vs M3 er den vist debateret til døde. Lad os lade den ligge ved, at det er en subjektiv vurdering. For mig personligt var jeg dog ikke et sekund i tvivl efter at have prøvet den, at den var federe (for mig) end min 335i'er.
Ja gu er den da fed var selv ved at bytte til en e92 M3 sidste år, men økonnomien og fornuften sejrede som sædvanlig

M.h.t at flexe er det vel den eneste måde at holde en fed bil på i afgiftsplagede land, har selv overvejet det
Appreciate 0
      05-02-2011, 12:23 PM   #2846
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
De er vist før min tid (jeg er 27) + jeg er vokset op i København hvor det at have bil som ung jo er unormalt
Ja ok, og nu de fleste velnok rustet op desværre
116 serien started i 1974 som alfetta 2år senere kom gt(v)`en på en afkortet akselafstand senere giuletta og 75´eren og tilsidst sagato sz /rz.
Jeg har haft adskellige men bland dem en af de sidste 75´ere med en 3.0Qv v6er den kørte fantastisk ja selv en moderne 3serie Bmw kan ikke matche den køredynamisk.
Appreciate 0
      05-02-2011, 01:03 PM   #2847
Mogens
Private
Denmark
0
Rep
53
Posts

Drives: 335i cab, Porsche 996 turbo
Join Date: Jan 2010
Location: Øresundsregionen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Jeg har haft adskellige men bland dem en af de sidste 75´ere med en 3.0Qv v6er den kørte fantastisk
Ha ha spøjst. Jeg kørte tidligere gennem nogle år Alfa Romeo 164 QV 24V og 164 Q4 24V, og inden da havde jeg en 215 hk's Alfa Romeo 75 QV fra '92 :-)
__________________
//Mogens
'07 BMW 335i cab mfl.
Appreciate 0
      05-02-2011, 01:13 PM   #2848
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ja gu er den da fed var selv ved at bytte til en e92 M3 sidste år, men økonnomien og fornuften sejrede som sædvanlig

M.h.t at flexe er det vel den eneste måde at holde en fed bil på i afgiftsplagede land, har selv overvejet det
Ad 1) :-)
Ad 2) Ja, det synes jeg. Gælder dog om at lige at nærlæse kontrakterne, da der ligger en del skjulte udgifter hist og her med en afgift her, et gebyr her osv. Derudover svarer det sig bedst at finde en tysk nettobil - dvs. en bil der aldrig har været indregistreret i Danmark, og som står hos en tysk forhandler. Så sælger man den nemlig som nettobil når man er færdig med den, og Tyskland + resten af Europa er et bedre marked en Danmark.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      05-03-2011, 03:10 PM   #2849
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Er der i øvrigt ingen af Jer der er medlem af BMW klubben i Danmark? Synes ikke jeg har set Jer til træf.. eller måske har jeg?
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      05-04-2011, 01:19 AM   #2850
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Er der i øvrigt ingen af Jer der er medlem af BMW klubben i Danmark? Synes ikke jeg har set Jer til træf.. eller måske har jeg?
Jeg meldte mig ind for nogle måneder siden, og har allerede været sammen med et par andre 335i gutter til et "uofficielt træf". Jeg har ikke været med til nogle af de større træf endnu, jeg har ikke kunnet på de tidspunkter.

På fredag skal jeg en tur til Fyn sammen med én af de andre og have monteret nogle Forge DV's og rullet begge biler, så det er ikke fordi jeg er asocial som sådan..... Jeg har bare altid travlt, som regel med at tjene penge....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-04-2011, 02:38 AM   #2851
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Er der i øvrigt ingen af Jer der er medlem af BMW klubben i Danmark? Synes ikke jeg har set Jer til træf.. eller måske har jeg?
Nej men min bror er så jeg holder mig lidt orienteret den vej
Var med til et arrangement ved Padborg Park for nogle år side og så deltager jeg altid i Schmiedmann Nordborgs åbnet hus.
Appreciate 0
      05-04-2011, 04:52 AM   #2852
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Er der i øvrigt ingen af Jer der er medlem af BMW klubben i Danmark? Synes ikke jeg har set Jer til træf.. eller måske har jeg?
Jeg meldte mig ind for nogle måneder siden, og har allerede været sammen med et par andre 335i gutter til et "uofficielt træf". Jeg har ikke været med til nogle af de større træf endnu, jeg har ikke kunnet på de tidspunkter.

På fredag skal jeg en tur til Fyn sammen med én af de andre og have monteret nogle Forge DV's og rullet begge biler, så det er ikke fordi jeg er asocial som sådan..... Jeg har bare altid travlt, som regel med at tjene penge....
Tjene penge til alle dine modificationer î–
Hvorfor køre helt til Fyn?
Appreciate 0
      05-04-2011, 07:59 AM   #2853
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Tjene penge til alle dine modificationer î–
Hvorfor køre helt til Fyn?
LOL, nej for pokker da, tjene penge så jeg kan BRUGE dem på mods

Fordi et par af de andre drenge inde på BMW forummet har fået deres biler rullet samme sted, og så tænkte jeg at siden de havde monteret en del Forge DV's kunne jeg lige så godt lige tage et smut derover og så få rullet bilen samme sted, så vi kan sammenligne chips/piggy-bags/mods sådan lidt mere nøjagtigt.

Og så går jeg jo aldrig af vejen for en lille omvej.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-04-2011, 10:16 AM   #2854
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
LOL, nej for pokker da, tjene penge så jeg kan BRUGE dem på mods

Fordi et par af de andre drenge inde på BMW forummet har fået deres biler rullet samme sted, og så tænkte jeg at siden de havde monteret en del Forge DV's kunne jeg lige så godt lige tage et smut derover og så få rullet bilen samme sted, så vi kan sammenligne chips/piggy-bags/mods sådan lidt mere nøjagtigt.

Og så går jeg jo aldrig af vejen for en lille omvej.....
Hvorfor sætter du ikke bare sønnen til at montere dem der skal gule fjedre i og så det 4 spændbånd og Wupti lige til at gå til når du ikke har standart luftfilterkasse

Husk nu at få en udskrift af baghjuls hk det jo det den har på rullerne som tæller, og ikke den ene eller anden mere optimistisk omskrivning til motor hk
Appreciate 0
      05-05-2011, 03:24 AM   #2855
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hvorfor sætter du ikke bare sønnen til at montere dem der skal gule fjedre i og så det 4 spændbånd og Wupti lige til at gå til når du ikke har standart luftfilterkasse

Husk nu at få en udskrift af baghjuls hk det jo det den har på rullerne som tæller, og ikke den ene eller anden mere optimistisk omskrivning til motor hk
Jeg ved ikke lige hvad de laver af udskrifts som standard der, men de måler vel begge dele. Uanset hvad skal jeg have samme udskrift som de andre, så vi bedre kan sammenligne direkte, det var ligesom ideen med at tage samme sted hen.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-05-2011, 06:14 AM   #2856
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg ved ikke lige hvad de laver af udskrifts som standard der, men de måler vel begge dele.
De måler jo kun på baghjulene og så convertere de til motorheste og hvordan de kommer frem til det kan der skrives mange tykke bøger om. Det mest kutyme herhjemme er at vi får udskriften på antal motor hk. Da jeg fik min dyno´et måtte jeg specifikt be om en baghjulsudskrift. De mest brugte her på forummet er jo rwhp, så det jo rart også at have til at sammenligne med

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Uanset hvad skal jeg have samme udskrift som de andre, så vi bedre kan sammenligne direkte, det var ligesom ideen med at tage samme sted hen.
Ja den er jeg helt med på

Ps jeg venter med spænding på resultatet , vil da også godt høre hvad de andres har er det også n54´ere?
Appreciate 0
      05-05-2011, 07:39 AM   #2857
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
De måler jo kun på baghjulene og så convertere de til motorheste og hvordan de kommer frem til det kan der skrives mange tykke bøger om. Det mest kutyme herhjemme er at vi får udskriften på antal motor hk. Da jeg fik min dyno´et måtte jeg specifikt be om en baghjulsudskrift. De mest brugte her på forummet er jo rwhp, så det jo rart også at have til at sammenligne med
Jeg vil høre om ikke de kan lave begge dele, for jeg mener den anden inde på BMW forum kun havde fået målt total hk (han havde 389hk).

Quote:
Ps jeg venter med spænding på resultatet , vil da også godt høre hvad de andres har er det også n54´ere?
Ja jeg er såmænd også ret spændt. Jeg ved at vi godt kan skrue lidt mere op for boksen, jeg ved bare ikke helt hvor meget, og har heller ingen idé om hvor meget den har nu og her, så det bliver under alle omstændigheder sjovt at få et tal på. Jeg er faktisk mest spændt på momentkurven især fordi den lader til at svinge meget på de andre grafer jeg ser.

Hvormeget har din på baghjulene så? Jeg vil gætte på at min har ca. 340, men jeg kan snildt være way off
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-05-2011, 09:36 AM   #2858
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg havde 396 på hjullene så jeg regner med at nu down pipes kommer på er jeg på den rigtige side af 400 det var ligesom målet inden jeg begyndte at overveje RB-turbos og meth

Bmw standart program med mine mods var 275 hk

Momentet var faktisk det jeg var mest stolt af en blød bue som picked ved 602 nm (motor)hele vejen fra lige under 2000 til 6500 0/m var der 500 nm
Appreciate 0
      05-05-2011, 10:29 AM   #2859
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Jeg havde 396 på hjullene så jeg regner med at nu down pipes kommer på er jeg på den rigtige side af 400 det var ligesom målet inden jeg begyndte at overveje RB-turbos og meth

Bmw standart program med mine mods var 275 hk

Momentet var faktisk det jeg var mest stolt af en blød bue som picked ved 602 nm (motor)hele vejen fra lige under 2000 til 6500 0/m var der 500 nm
Vildt, så meget har min helt sikkert ikke. Har du ikke en Vbox? Du må da kunne lave nogle syge mellemaccelerationer
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      05-05-2011, 10:37 AM   #2860
jakobv84
Private First Class
United_States
3
Rep
184
Posts

Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Hmm dumpede lige min køreprøve i Texas hertil morgen - en 335 er jo ikke bygget til at køre 25 km/t! Man kigger væk fra speedometeret et kvart sekund og så er man dumpet...
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 06:17 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST