E90Post
 


Studio RSR
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      06-18-2010, 01:18 AM   #2333
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Hej Joe,

Hvad er der los med ratstammen, og hvad endte du egentlig med at vælge ift. tuning?
Jeg håber bare det er noget elektronik fnidder, men jeg skal have det checket på onsdag anyway.

Mht. tuning så valgte jeg faktisk Steinbauer, da jeg har en god ven som kender importøren, og en anden god bekendt som kunne montere det hele for mig, og som bor næsten lige om hjørnet. Han har lavet flere BMW'er og kører selv en 530d, og jeg er rigtig godt tilfreds. Jeg har desværre ikke haft tid til at komme forbi et rullefelt endnu, men håber at nå det sidst på måneden. Eneste minus er at den stadigvæk er v-max begrænset, men der er alligevel så meget vindstøj oppe i de hastigheder at det kun skulle være for at prøve det af, då det er ikke noget problem for mig.

Jeg er vild med momentet, den trækker som en sindssyg allerede ved 3000 rpm (jeg er lige ved at mene at den er stærkere ved 3000 rpm nu end den var ved 5000 rpm før), og bevarer også trykket længere oppe i omdrejningsregisteret. På min "testbane" (som naturligvis ligger et lovligt sted....) kan jeg nu på ca. 600 m nå op på 220 på klokken mod 205 før på den samme strækning fra stilstand. Benzinøkonomien er ca. den samme, med mindre altså at jeg giver den fuld pedal
Appreciate 0
      06-18-2010, 03:17 AM   #2334
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg håber bare det er noget elektronik fnidder, men jeg skal have det checket på onsdag anyway.

Mht. tuning så valgte jeg faktisk Steinbauer, da jeg har en god ven som kender importøren, og en anden god bekendt som kunne montere det hele for mig, og som bor næsten lige om hjørnet. Han har lavet flere BMW'er og kører selv en 530d, og jeg er rigtig godt tilfreds. Jeg har desværre ikke haft tid til at komme forbi et rullefelt endnu, men håber at nå det sidst på måneden. Eneste minus er at den stadigvæk er v-max begrænset, men der er alligevel så meget vindstøj oppe i de hastigheder at det kun skulle være for at prøve det af, då det er ikke noget problem for mig.

Jeg er vild med momentet, den trækker som en sindssyg allerede ved 3000 rpm (jeg er lige ved at mene at den er stærkere ved 3000 rpm nu end den var ved 5000 rpm før), og bevarer også trykket længere oppe i omdrejningsregisteret. På min "testbane" (som naturligvis ligger et lovligt sted....) kan jeg nu på ca. 600 m nå op på 220 på klokken mod 205 før på den samme strækning fra stilstand. Benzinøkonomien er ca. den samme, med mindre altså at jeg giver den fuld pedal
Jeg har samme boks i min. Steinbauers tuning giver ikke helt så meget som Vishnu osv, men jeg synes som du også skriver at det er alt rigelig. 30.000km i min og ingen issues at rapportere :-)
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      06-18-2010, 09:49 AM   #2335
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Jeg har samme boks i min. Steinbauers tuning giver ikke helt så meget som Vishnu osv, men jeg synes som du også skriver at det er alt rigelig. 30.000km i min og ingen issues at rapportere :-)
Helt enig, jeg er faktisk meget imponeret over det meget jævne træk over hele omdrejningsområdet, det er lige før jeg synes den trækker mere jævnt hele vejen op med boksen end uden. Der er en lille smule mere turbotøven, men allerede fra 2000 rpm trækker den rigtig godt. På motorvejen gearer jeg næsten aldrig ned mere pga. det bedre moment også.

Jeg fik installeret boksen med en fjernbetjening så jeg kan slå det fra f.eks. om vinteren i bytrafik (400 nm er rigeligt til at lave spin konstant selv med vinterdæk) eller når junior eller fruen skal køre, de er så rigeligt udfordrede uden boks tuning

Desuden er jeg ikke typen der gider at rode med min laptop og indlæse nye maps for at køre dragrace eller lign, jeg kører i min bil hver dag og den skal bare virke og ikke tunes mere end at det snildt kan holde til mange km.
Appreciate 0
      06-19-2010, 09:35 AM   #2336
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Helt enig, jeg er faktisk meget imponeret over det meget jævne træk over hele omdrejningsområdet, det er lige før jeg synes den trækker mere jævnt hele vejen op med boksen end uden. Der er en lille smule mere turbotøven, men allerede fra 2000 rpm trækker den rigtig godt. På motorvejen gearer jeg næsten aldrig ned mere pga. det bedre moment også.

Jeg fik installeret boksen med en fjernbetjening så jeg kan slå det fra f.eks. om vinteren i bytrafik (400 nm er rigeligt til at lave spin konstant selv med vinterdæk) eller når junior eller fruen skal køre, de er så rigeligt udfordrede uden boks tuning

Desuden er jeg ikke typen der gider at rode med min laptop og indlæse nye maps for at køre dragrace eller lign, jeg kører i min bil hver dag og den skal bare virke og ikke tunes mere end at det snildt kan holde til mange km.
En mand efter mit hjerte!
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      07-04-2010, 10:33 AM   #2337
Mr. Smoker
New Member
Denmark
0
Rep
5
Posts

Drives: BMW 320D E91 Touring
Join Date: Aug 2009
Location: Denmark

iTrader: (0)

Da jeg har solgt min BMW 320D E91 har jeg et sæt fælge med vinterdæk i overskud. Måske nogen her inde kunne bruge sådan et sæt. De kan ses nedenfor.

http://www.dba.dk/faelge-med-daek-al...w/id-67205313/
Appreciate 0
      08-10-2010, 01:49 PM   #2338
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hey Drenge

Jeg skal have solgt mine orginale forlygter med angel eyes med eftermonteret lux 5.0.

Lygteren passer på alle halogen biler pre-lci og er fuldstændig lovlige da der ikke sidder xenon i men halogen pære. Du kan også få sat xenon pære i.

De blev lavet til mig specielt af Andy E90 på forummet her og fik dem sendt fra USA til Danmark. Det er orginale xenon forlygter der er "rewired" så de kan have halogen pære siddende i.

skriv endelig hvis i er interesseret !
__________________
Black Magic Wheels
Appreciate 0
      08-10-2010, 02:34 PM   #2339
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Hey Drenge

Jeg skal have solgt mine orginale forlygter med angel eyes med eftermonteret lux 5.0.

Lygteren passer på alle halogen biler pre-lci og er fuldstændig lovlige da der ikke sidder xenon i men halogen pære. Du kan også få sat xenon pære i.

De blev lavet til mig specielt af Andy E90 på forummet her og fik dem sendt fra USA til Danmark. Det er orginale xenon forlygter der er "rewired" så de kan have halogen pære siddende i.

skriv endelig hvis i er interesseret !
Hvad er prisen? Og vil du sælge LUX5.0 for sig selv?
__________________
05Ž BMW E90 325i JB | BBS LM 8.5X19 ET29 Front, ET27 Rear | H&R Sport | Koni Sport | Blacklines | BMW Performance Grill | Mtec Super White Halogen Fogs | OEM M-Tech steeringwheel | OEM M-Tech gearshift knob | OEM M-Tech handbrake handle | OEM manuel leather sportseats, now fully functional | OEM BMW Performance short shift | Rear output power | Complete LED interior lights
Appreciate 0
      08-10-2010, 05:25 PM   #2340
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Hvad er prisen? Og vil du sælge LUX5.0 for sig selv?
Vil hellere af med det hele på en gang

Prisen? kommer an på hvad folk byder men har selv givet omkring 8kilo
__________________
Black Magic Wheels
Appreciate 0
      08-11-2010, 01:01 AM   #2341
kkaae
Enlisted Member
Denmark
5
Rep
42
Posts

Drives: F31 2013 330D Msport
Join Date: Sep 2009
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Vil hellere af med det hele på en gang

Prisen? kommer an på hvad folk byder men har selv givet omkring 8kilo
Hvad med et par billeder, så vi kan beundre det flotte lys ;-)
Appreciate 0
      08-11-2010, 07:08 AM   #2342
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Vil gerne dele min lidt triste erfaring med min ECU chiptuning fra Ziptuning i Holland. Fik den installeret i Februar (383hk/525nm) og var ganske tilfreds med resultatet....indtil jeg fik et mindre problem med en tændingsfordeler (tror jeg nok den hedder ). Var tvunget til at køre til min BMW forhandler for at få det udbedret og alt var i løbet af 1 time i orden. Jeg mærker med det samme at de har lagt ny software på og kontakter Ziptuning for at få lagt tuningen på igen. No can do - med den nye software fra BMW er der en ny blokade mod tunere og de har stadigvæk ikke fundet en løsning på problemet. Har bedt om mine penge tilbage, men....det er lidt op ad bakke.

I mellemtiden har jeg købt en JB3 og jeg må sige at det fungere meget bedre. Det er en box tuning og kan vælge mellem 10 forskellige niveauer - kører personligt i 6 da jeg ikke vil overdrive, men den kører meget mere jævn nu. Kan jeg varmt anbefale og rimeligt let at installere selv. Skal den til service eller syn sættes i map 0 og de ser ikke tuningen
Appreciate 0
      08-11-2010, 11:49 AM   #2343
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Vil gerne dele min lidt triste erfaring med min ECU chiptuning fra Ziptuning i Holland. Fik den installeret i Februar (383hk/525nm) og var ganske tilfreds med resultatet....indtil jeg fik et mindre problem med en tændingsfordeler (tror jeg nok den hedder ). Var tvunget til at køre til min BMW forhandler for at få det udbedret og alt var i løbet af 1 time i orden. Jeg mærker med det samme at de har lagt ny software på og kontakter Ziptuning for at få lagt tuningen på igen. No can do - med den nye software fra BMW er der en ny blokade mod tunere og de har stadigvæk ikke fundet en løsning på problemet. Har bedt om mine penge tilbage, men....det er lidt op ad bakke.

I mellemtiden har jeg købt en JB3 og jeg må sige at det fungere meget bedre. Det er en box tuning og kan vælge mellem 10 forskellige niveauer - kører personligt i 6 da jeg ikke vil overdrive, men den kører meget mere jævn nu. Kan jeg varmt anbefale og rimeligt let at installere selv. Skal den til service eller syn sættes i map 0 og de ser ikke tuningen
Lidt øv med ECU tuningen. Det var lidt af samme grund jeg valgte Steinbauer, jeg har også en fjernbetjening der kan slå den fra når den skal ind til BMW. Den trækker som ind i helvede nu, og helt jævnt over hele omdrejningsskalaen, også mere jævnt end uden tuning.

Købte du din JB3 direkte på nettet og kunne du få den udenom tolden?
Appreciate 0
      08-12-2010, 09:19 AM   #2344
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Lidt øv med ECU tuningen. Det var lidt af samme grund jeg valgte Steinbauer, jeg har også en fjernbetjening der kan slå den fra når den skal ind til BMW. Den trækker som ind i helvede nu, og helt jævnt over hele omdrejningsskalaen, også mere jævnt end uden tuning.

Købte du din JB3 direkte på nettet og kunne du få den udenom tolden?
Købte den direkte fra BMS i USA og de sendte samme dag. Måtte dog betale told og moms, men det er dog noget mindre i belgien end i danmark Hvad har du fået ud af din tuning i HK / NM? Jeg har ikke haft min på rullefelt endnu - venter til jeg har fået indstalleret downpipes og intake (DCI).
Appreciate 0
      08-12-2010, 10:29 AM   #2345
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Købte den direkte fra BMS i USA og de sendte samme dag. Måtte dog betale told og moms, men det er dog noget mindre i belgien end i danmark Hvad har du fået ud af din tuning i HK / NM? Jeg har ikke haft min på rullefelt endnu - venter til jeg har fået indstalleret downpipes og intake (DCI).
Jeg har faktisk ikke haft min på rullefelt endnu, det skyldes en kombination af flere ting (mest at ham der har lavet den og skal måle den ikke har haft tid), men jeg forventer at få den målt snart, forhåbentligt inden udgangen af denne måned.

Hvor skal du have lavet downpipes og DCI? Og hvad kommer det til at koste dig? Jeg har lidt problemer med at holde intake temp nede nogle dage nemlig.
Appreciate 0
      08-12-2010, 11:29 AM   #2346
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Det er så tydeligt ud fra hvad jeg læser her, at jeg bare kører som en morfar :-)
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      08-12-2010, 11:59 AM   #2347
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Det er så tydeligt ud fra hvad jeg læser her, at jeg bare kører som en morfar :-)
LOL, helt morfar kan det næppe være. Men jo, jeg kører nok rimeligt "friskt"
Appreciate 0
      08-13-2010, 02:12 AM   #2348
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Det er så tydeligt ud fra hvad jeg læser her, at jeg bare kører som en morfar :-)
Med en 335i og en M3 CSL har jeg lidt svært ved at tro det kan være helt sandt
Appreciate 0
      08-13-2010, 02:43 AM   #2349
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg har faktisk ikke haft min på rullefelt endnu, det skyldes en kombination af flere ting (mest at ham der har lavet den og skal måle den ikke har haft tid), men jeg forventer at få den målt snart, forhåbentligt inden udgangen af denne måned.

Hvor skal du have lavet downpipes og DCI? Og hvad kommer det til at koste dig? Jeg har lidt problemer med at holde intake temp nede nogle dage nemlig.
Regner med at jeg selv indstallerer det - skulle ikke være overdrevet svært at gøre selv downpipes og DCI vil ikke hjælpe dig med at holde intake temperaturen nede, men det er heller ikke så væsentligt for turboerne - jeg har set mange dynos og det lader til at temperatur FØR turboerne ikke har indflydelse på performance. DCI vil hjælpe med ekstra luft hvilket betyder at turboerne har mindre arbejde og du får bedre gennemstrømning. Temperaturen EFTER turboerne er selvfølgelig væsentlig og det kan anbefales at opgradere til ny FMIC. Downpipes hjælper primært mod turbotøven da motoren bedre kan komme af med gassen (3'' i stedet for 2.5''). DCI og downpipes skulle give ca. 35-45hk extra. FMIC ca. 20-30hk., men de extra hk er faktisk ikke min primære årsag til opgradering. Med extra luft (mindre arbjede til turboerne) og en køligere motor medvirker til mindre slidtage

Personligt venter jeg med ny intercooler til min garanti er udløbet tror det er for let at spotte fra BMW og jeg gider ikke at afmontere når jeg skal til service. DCI kan afmonteres på 15-20 min.

Regner med at jeg køber AR downpipes og BMS dual cone intake ~ $1.000. Formodentlig HPF eller Helix FMIC ~ $800 (hvis man kan snige dem igennem tolden )

...og så holder jeg nok der - indtil videre
Appreciate 0
      08-14-2010, 01:55 AM   #2350
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg satte den her på min 335i, men har ikke lige fået undersøgt om det rent faktisk nedsætter temperaturen. Det ser dog fedt ud :-) Såvidt jeg kan læse på forumet, så er mange glade for denne løsning:
http://www.shop.stettperformance.com...1&categoryId=2

Check også deres charge pipe hvor man kan få sat dyser på til vandindsprøjtning. Se DET er noget der gi'r noget.
Attached Images
  
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      08-15-2010, 01:35 AM   #2351
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

ville have været interessant hvis den havde været på rullefelt før og efter, men any case - det ser F****** "cool" ud ;-) og væsentlig bedre end DCI. Hvad kostede det?
Appreciate 0
      08-15-2010, 03:57 AM   #2352
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
ville have været interessant hvis den havde været på rullefelt før og efter, men any case - det ser F****** "cool" ud ;-) og væsentlig bedre end DCI. Hvad kostede det?
Hvilken af dem? Jeg formulerede mig vist lidt ringe. Carbon intake'n er den jeg har fået monteret. Jeg forhørte mig hos Stett vedr. deres cold air intake, men det krævede næsten også deres større intercooler og dén kræver at man skærer i kofangeren for at få plads til den Det var lige i overkanten, synes jeg.

Anyway, carbon intake'n gav jeg 4500 + moms for.
http://www.simota.com

Beklager jeg ikke har et bedre link, mens deres web site er elendigt. Jeg endte med at skrive til dem direkte for at høre hvordan og hvorledes.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      08-15-2010, 04:49 AM   #2353
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Hvilken af dem? Jeg formulerede mig vist lidt ringe. Carbon intake'n er den jeg har fået monteret. Jeg forhørte mig hos Stett vedr. deres cold air intake, men det krævede næsten også deres større intercooler og dén kræver at man skærer i kofangeren for at få plads til den Det var lige i overkanten, synes jeg.

Anyway, carbon intake'n gav jeg 4500 + moms for.
http://www.simota.com

Beklager jeg ikke har et bedre link, mens deres web site er elendigt. Jeg endte med at skrive til dem direkte for at høre hvordan og hvorledes.
...er en fair nok pris. Jeg så i mellemtiden at BMS har sat deres DCI på udsalg og har bestilt. Der er flere intercoolere på markedet hvor du ikke behøver at skære i kofangeren. Jeg mener at Helix og cp-e er to af dem. Tror dog ikke at det er overdrevet meget extra arbejde at skære indersiden af kofangeren til, men jeg har (endnu) ikke personlig erfaring med installationen.
Appreciate 0
      08-16-2010, 07:47 AM   #2354
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
...er en fair nok pris. Jeg så i mellemtiden at BMS har sat deres DCI på udsalg og har bestilt. Der er flere intercoolere på markedet hvor du ikke behøver at skære i kofangeren. Jeg mener at Helix og cp-e er to af dem. Tror dog ikke at det er overdrevet meget extra arbejde at skære indersiden af kofangeren til, men jeg har (endnu) ikke personlig erfaring med installationen.
Det hænger bestemt også sammen med, at jeg efterhånden er ved at lægge mig mere og mere over i "hold den nu for satan standard" kategorien :-)
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 01:49 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST