View Single Post
      01-20-2013, 12:39 AM   #3740
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Vi får se. Jeg kunne ikke umiddelbart gennemskue om det var nødvendigt / det værd, men jeg døjede med misfires når jeg gav den gas og havde også skiftet fuel injection. Men herregud jeg gav $300 inklusiv nye tændrør så det var ikke nogen større investering eller beslutning og nu kan jeg da give den WOT i Cobb aggressive så det gjorde jo hvad det skulle
Ja jeg ville også have fået det lavet hvis jeg kunne, også selv om det havde kostet en del mere. Heldigvis har jeg ingen problemer med misfires og dzenno som laver mine e-tune Pro maps siger at han aldrig har set så "rene" logs, så jeg krydser fingre for at bilen kan køre videre uden en større rensning af indsugningsmanifolden.

Men det er lidt underligt at de tilbyder det i USA og herhjemme aner de ikke hvad det er og gør det derfor ikke....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0